FX5900xt laver for stor grafik af sig selv~
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-03-05 17:23

jeg har et FX5900xt som jeg for nyligt har fået, problemet er at når
min pc starter op så laver kortet en opløsning på 1280/1024 og min
skærm 30tommer her i stuen kan kun klare 1280/768 så den går i sort
og jeg må så starte op i safe mode hvor jeg ikke kan lave om på
opløsningen den kan slet ikke finde kortet så jeg er begyndt at lave
en system restore men så skal jeg også instalere mit bluetooth
tastatur om igen da driverne til det fucker op at system restore
hvis jeg ikke havde været en mand var jeg nok begyndt at tude hvad
gør jeg please hjælp

er ellers glad for kortet da det er fint hurtigt til mig, og jeg har
den nyeste driver

kan det være bios der er forkert ? jeg har på fornemmelsen at ham der
havde det før har rodet med det, da den også stod for højt i ram og
gpu 300/850 og det er ikke hvad der står på club3d hjemmesiden, har
nogen sådan et kort så gad jeg godt vide hvad deres bios hedder og
hvad deres ram og gpu kører standard ? min bios hedder HDM3

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-03-05 17:27

PS : jeg er kommet i tanke om at min pc gjorde det samme med mit gamle
ti4200 og det var på en lille almindelig computerskærm men det skete
sjældent, og da skulle jeg bare slukke på knappen på pcen og starte
igen så virkede det igen, kan det have nogen betydning at jeg har
overclocket mit bundkort/cpu fra 1800 til 2400 "Pentium 4 " ? så er
det bare mærkeligt at mit nye 5900 gør det så ofte og det gamle 4200
gjorde det sjældent ?

Fra : StoneWare

Dato : 23-03-05 17:34

"Punish the deed, not the breed" <skriv@ikke_til_denne_mail.com> skrev i en
meddelelse news:706341lm3nbfl8ajm4bqd0t9pmlk116pis@4ax.com...
> [...]
> overclocket mit bundkort/cpu fra 1800 til 2400 "Pentium 4 " ? så er
> det bare mærkeligt at mit nye 5900 gør det så ofte og det gamle 4200

......................................... her er alle de punktummer du
glemte at sætte, man bliver helt forpustet af at læse dit
indlæg..........

Fra : N´far

Dato : 23-03-05 18:15

Har du ik en skærm som kan klare 1280x1024 du kan tilslutte og så bare
indstille din 1280x768 og så slukke for din PC sæt´ din 30 tommers til igen
og start PC op igen men ellers er jeg enige med dig hellere have sig en 30
tommers end to 15 tommers

vh

Fra : Martin

Dato : 30-03-05 11:31

kan det være bios der er forkert ?

Prøv at opdatere din bios og chipsetdrivere...
Mvh Martin

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 30-03-05 18:39

On Wed, 30 Mar 2005 12:31:29 +0200, "Martin" <notworking@nomail.com>
wrote:

>kan det være bios der er forkert ?
>
>Prøv at opdatere din bios og chipsetdrivere...
>Mvh Martin

jeg er lidt nervøs for at rode med biosen men nu har den ikke lavet
nummeret siden jeg skrev indlæget herinde hmm nå men ellers prøver jeg
at smide en anden driver på næste gang