Exorcisten
Fra : LM

Dato : 23-03-05 16:56

Hejsa,

Var ved at se Exorcisten - den oprindelige fra '73. Men min afspiller ville
ikke vise kap 21. Heller ikke på min PC havde jeg held med at se dette
kapitel :( Synes det ligger op til noget spændende, så er der ikke nogen der
kan fortælle hvad der sker i dette kapitel? Kan nemlig godt afspille videre
fra kap 22.

Mvh Lars

Fra : ML-78

Dato : 23-03-05 18:00

LM skrev:

> [...]
nogen der
> kan fortælle hvad der sker i dette kapitel? Kan nemlig godt afspille

Var det ikke bedre at få den byttet?

ML-78

Fra : MVN

Dato : 23-03-05 18:12

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> ville
> nogen der
> videre
>
> Var det ikke bedre at få den byttet?

ikke hvis det er kopi :)

Fra : ML-78

Dato : 23-03-05 18:32

MVN skrev:

> ikke hvis det er kopi :)

Så anskaffelse af ny kopi

ML-78

Fra : LM

Dato : 23-03-05 23:30

> ikke hvis det er kopi :)

Det er en original jeg har lånt af en kammerat. Den er vidst ikke så ny at
den kan byttes :(

Fra : Thomas

Dato : 24-03-05 03:25

"LM" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> kan fortælle hvad der sker i dette kapitel? Kan nemlig godt afspille

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med det - da det er 1½ år siden jeg så
filmen...
Men IMHO er det uforståeligt at den film overhovedet fik alt den hype,
relancering, og alt muligt andet... Den er jo dræbende kedelig... En gyser-
film der ikke er uhyggelig, er altså et flop i mine øjne...

..Thomas

Fra : LM

Dato : 24-03-05 11:13

> [...]
gyser-
> film der ikke er uhyggelig, er altså et flop i mine øjne...

Synes heller ikke der var sket noget uhyggeligt endnu, men det virkede som
om der var ved at ske noget, da pigen blev kørt ind i den hospitals seng.
Ikke nogen der kan huske hvad der sker der?

Fra : Jesper

Dato : 28-03-05 15:07

LM <nospam@nospam.no> wrote:

> [...]
> kan fortælle hvad der sker i dette kapitel? Kan nemlig godt afspille videre

Jeg har selv en film med et kapitel der ikke kan afspilles: Dinotopia -
Lang version. Jeg gjorde det at jeg rekomprimerede den med DVD2One og
brændte på en DVD, så kunne jeg se Kapitel 10, som ellers var lukket.
Det kan du prøve med The Exorcist.

PS. Det var min egen Dinotopia original jeg brugte og den er ikke CSS
krypteret, så det var en fuldt ud lovlig rekomprimering/brænding jeg
lavede.