Forslag til charterferie med 13 årig datte~
Fra : Per Nielsen

Dato : 23-03-05 12:22

Hejsa.

Har i nogle forslag til hvor jeg kunne tage på ferie med min 13 årige datter
sidst i juli? Det skal helst være sydpå, såsom Spanien eller Italien. Jeg
forestiller mig at der skal være adgang til vand, helst mulighed for en del
aktiviteter, og børn på hendes egen alder hun også kan snakke med. Det
sidste kræver jo så at der også er andre danskere.

Jeg er åben for forslag, og er der samtidig mulighed for links ville det
være super

Fra : Søren Blom

Dato : 23-03-05 20:13

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev
> [...]
> mulighed for en del aktiviteter, og børn på hendes egen alder hun også kan
> snakke med. Det sidste kræver jo så at der også er andre danskere.

Så er charterferie jo løsningen, hvis du vil være sikker på at der er andre
dansker det samme sted som I er. Om det så lige skal være det ene land frem
for den andet kan jeg ikke svare på.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-03-05 20:58

Søren Blom wrote:
> Så er charterferie jo løsningen, hvis du vil være sikker på at der er
> andre dansker det samme sted som I er. Om det så lige skal være det
> ene land frem for den andet kan jeg ikke svare på.

Så for at finde de bedste priser er det bare at kigge i katalogerne fra
Spies, Tjaereborg osv., eller er der andre muligheder?

Fra : Michael

Dato : 24-03-05 22:10

Hej...

startour.dk

Hvis du tager kendte feriesteder såsom Alanya, Sunny Beach mv., så går du
aldrig helt forkert. Og der er altid unge mennesker i alle aldre.

Mvh.
Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-03-05 22:21

Michael wrote:
> startour.dk
>
> Hvis du tager kendte feriesteder såsom Alanya, Sunny Beach mv., så
> går du aldrig helt forkert. Og der er altid unge mennesker i alle
> aldre.

Det kigger jeg nærmere på, Michael. Takker. Jeg har bestilt deres katalog.

Fra : Carina

Dato : 25-03-05 20:22

> [...]
> mulighed for en del aktiviteter, og børn på hendes egen alder hun også kan
> snakke med. Det sidste kræver jo så at der også er andre danskere.

Sunwing Resorts. Det er Ving Rejser (Hedder det stadig det?) der tilbyder
dette. Det er et resort, hvor ALT er inden for meget korte afstande, og der
er masser af danskere i alle aldre - mange børnefamilier. Der er
lejligheder, swimmingspools, restaurenter i 2-3 prisklasser, børneklubber,
lokale aftener med mad og underholdning. Det findes på Cypern, Kreta..og en
del andre steder. Kan klart anbefales, hvis man er til charterferie. En
dejlig nem og afslappet måde at holde ferie på :)

http://www.ving.dk/sunwing/frontpage/frontpage.aspx

VH
Carina

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-03-05 21:26

Carina wrote:
> [...]
> Det findes på Cypern, Kreta..og en del andre steder. Kan klart
> anbefales, hvis man er til charterferie. En dejlig nem og afslappet

Takker for tippet Carina Jeg har fået en del at kigge på, og håber at
kunne foretage en bestilling i denne eller næste uge.