Hvilken software til tv kort
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 23-03-05 00:59

Er der nogle der har erfaringer med at udskifte den software der medfølger
tvtuner kortet, til noget bedre, og i såfald hvilket ?
mvh
Simon

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-03-05 02:23

> Er der nogle der har erfaringer med at udskifte den software der medfølger
> tvtuner kortet, til noget bedre, og i såfald hvilket ?

Ja, den software som fulgte med (WinTV2000) var ubrugelig i min tilfælde, da
den frøs efter 5-10 minutter, så jeg måtte genstarte computeren.
Jeg købte ChrisTV (www.chris-tv.com) som har fungeret upåklageligt. Jeg selv
synes den er meget nem og lige at gå til. Prøv selv at vurdere det ved at
hente en trial version som holder i 30 dage.
"SageTV" og "Beyond TV 3" synes jeg var indviklede og ulogiske at bruge.

Mvh

Emil

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 23-03-05 09:54

> Er der nogle der har erfaringer med at udskifte den software der medfølger
> tvtuner kortet, til noget bedre, og i såfald hvilket ?

WinDVR3 er også et godt produkt.

Dette har jeg valgt at skifte over til. Og det koster den nette sum af
$79.95, men godt er det.

Mvh.
Niels