Trimix kurser
Fra : Torben

Dato : 22-03-05 23:18

Hej alle,

Jeg er begyndt at lede efter mulighed for at komme ind i trimix verdenen,
men der er jo mange udbydere. Hvad er bedst IANTD, DSAT, TDI osv. Det
teoretiske mål er at komme til Trimix instruktør level med tiden. Gode råd
er velkomne.

Mvh. Torben

Fra : Søren Ravn

Dato : 23-03-05 09:02

"Torben" <trp@removehajq.dk> wrote in message
> [...]
> men der er jo mange udbydere. Hvad er bedst IANTD, DSAT, TDI osv. Det
> teoretiske mål er at komme til Trimix instruktør level med tiden. Gode råd

Tror at instruktøren har mere at sige, end hvilken organisation du vælger.

Søren Ravn

Fra : Søren Arnvig

Dato : 23-03-05 10:27

> [...]
> Det
> teoretiske mål er at komme til Trimix instruktør level med tiden.

Der er ikke den voldsomme forskel,
så det er måske nemmere at kigge i nærheden af hvor du bor,
efter en instruktør som du har tillid til.

Et godt råd: Kig på den tekniske CMAS uddannelse i Danmark
f.eks www.interdive.dk

Hvilket nivaeu har du nu ?
Hvorfor vil du på instruktør niveau ?

Søren Arnvig

Fra : Torben

Dato : 25-03-05 22:19

Jeg er CMAS ** og Padi RD har omkring 250 dyk.
Hvorfor jeg vil være instruktør.... tjaa. har forbindelse til nogle
fremtidsvisioner eller drømme om du vil.

Tak for informationerne alle ....

Torben

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 23-03-05 16:59

Søren Ravn skrev i Message-ID:
<424122bc$0$73709$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Tror at instruktøren har mere at sige, end hvilken organisation du
> vælger.

Øh, der er jo også lige det med hvilke standarder der uddannes efter.
Maks END, PO2, etc., etc., samt hvilke dyk man skal have lavet inden for
at blive "optaget".

Men korrekt: instruktøren betyder meget.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Torben

Dato : 25-03-05 22:30

BTW er der klubber i københavnsområdet der har aktive trimixdykkere, så må i
meget gerne sende mig en mail, eller på anden måde give jer til kende.

Pft.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 26-03-05 19:00

"Torben" <trp@removehajq.dk> skrev i en meddelelse
> BTW er der klubber i københavnsområdet der har aktive trimixdykkere, så må
> meget gerne sende mig en mail, eller på anden måde give jer til kende.

Med hvilket formål?

Fra : Torben

Dato : 31-03-05 08:03

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> wrote in message

> Med hvilket formål?
>
> mvh

Formålet skulle være at finde andre der har glæde af Trimix dykning - det er
så kedeligt at dykke alene

Mvh. Torben