Holder i påskeferie allesammen, eller er d~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 22-03-05 16:40

Hej vil bare sikre mig at jeg er opdateret, seneste tråd jeg kan se er
fra 19. omhandlende salg til Grønland.

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Nico de Jong

Dato : 22-03-05 16:52

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42403c4e$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej vil bare sikre mig at jeg er opdateret, seneste tråd jeg kan se er
> fra 19. omhandlende salg til Grønland.

Stemmer (ihvertfald hos mig)

Nico

Fra : Holst

Dato : 22-03-05 17:15

Petersen_Michael wrote:

> Hej vil bare sikre mig at jeg er opdateret, seneste tråd jeg kan se er
> fra 19. omhandlende salg til Grønland.

Jeg tror, alle andre end mig holder påskeferie :(

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 22-03-05 22:57

Holst wrote:

> Jeg tror, alle andre end mig holder påskeferie :(

Nu skal du jo lige regne med, at der har været en week-end i mellem, og det
er åbenbart de færeste, der frekventrer gruppen uden for normal arbejdstid.
Karsten H. Jensen

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-03-05 23:01

Karsten H. Jensen wrote:

> Nu skal du jo lige regne med, at der har været en week-end i mellem, og det
> er åbenbart de færeste, der frekventrer gruppen uden for normal arbejdstid.

Og jeg som troede et det med nyhedsgrupper netop var noget man lavede
udenfor arbejdstiden

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 23-03-05 23:35

Anders Christensen wrote:

> Og jeg som troede et det med nyhedsgrupper netop var noget man lavede
> udenfor arbejdstiden

Nu skal du jo lige regne med, at de fleste af spørgsmålene og dermed svarene
er af erhvervsmæssig karater, og det er jo ikke alle, der får
overtidsbetaling.
Karsten H. Jensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 23-03-05 16:48

In news:Fw00e.106111$Vf.4030312@news000.worldonline.dk,
Karsten H. Jensen <bito@karby.dk> wrote:

> Nu skal du jo lige regne med, at der har været en week-end i mellem,
> og det er åbenbart de færeste, der frekventrer gruppen uden for
> normal arbejdstid.

Døgnservice, det virker

Men det er da glædeligt at I er her endnu