Hvilket købe online racerspil er bedst
Fra : Niels

Dato : 22-03-05 08:42

Har leget lidt med Rfaktor demoen og overvejer at købe et online racerspil,
hvilket et er det mest populære for tiden ?

//Niels

Fra : michael

Dato : 22-03-05 12:25

Hmm jeg ved der findes et (kan desværre ikke huske hvad det hedder) men det
er kun for max 4 online spillere. Jeg tror faktisk ikke der er nogle
onlinespil? Men som du ser her i Racing Sims originale nyhedsforum så er
Racing Sim topscore hvad angår disse spil. Det er nu også min vurdering.
Ikke helt uventet :).

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=197796

Til alle som vil prøve det gratis multiplayer spil kan i se her hvordan det
installeres etc.

http://s9.invisionfree.com/racingsimulator/index.php?s=222768dc143103ed72b165efcdf4fd6a&showforum=2

Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 22-03-05 19:12

> Har leget lidt med Rfaktor demoen og overvejer at købe et online
> racerspil,
> hvilket et er det mest populære for tiden ?

Fx det nye GTR FIA racing. Der må jeg altså desværer skuffe Rfaktor fans.
Det stinker ift. GTR. Men rFaktor er gratis og det skal naturligvis med i
vurderingen.

GTR FIA har en fantastisk god fysis, grafik og hvad du ellers kan fyre efter
det ovegår rfactor på alle punkter, og så er multiplayer delen virklig
lækker.

Dette gælder også for spillet TOCA Race driver 2 som også er et virkelig
stærk singleplay, multiplayer spil.

Begge spil ligger vægt på realisme så hvis du synes om rfactor er der ingen
vej uden om disse spil. Sikker på mange vil være enig med mig.

Anders