Star Wars Republic Commando
Fra : Agemam

Dato : 21-03-05 21:24

Hej til alle i NG

Jeg er stødt ind i et problem. Jeg har fået spillet Star Wars Republic
Commando og min maskine syntes ikke at kunne lide spillet. Det der sker,
er at jeg kan spille nogle enkelte baner (oftest kun få minutter) og så
havner jeg pludselig på skrivebordet ??

Det syntes jeg jo er en kende underligt, er der nogen der er bekendt
med dette problem.

Min anelse er mit grafikkort, som jeg tror er for lille til at trække
spillet. Der står dog på www.lucasart.com hjemmeside, at kortet er
understøttet.

Min konfiguration:

Soltek SL-PT880 bundkort med VIA Apollo PT880 Chipset
Intel P4 2533 Mhz Processor
2x512 Mb PC2700 DDR (Dual Channel 333 Mhz)
GeForce FX5600 m. 256 Mb RAM
Creative AUdigy Platinum Player

Windows XP Pro. med SP1
Opera v7.54 browser
DirectX 9.0c

Fra : Jimmy

Dato : 21-03-05 22:48

> Min anelse er mit grafikkort, som jeg tror er for lille til at trække
> spillet. Der står dog på www.lucasart.com hjemmeside, at kortet er
> understøttet.

Dit grafikkort skulle være fint nok til spillet. Prøv evt. at
afinstaller Nvidias driver i Tilføj/Fjern programmer, hent de nyeste og
installer dem efter du har rebootet.
Hent de nyeste VIA Hyperion drivere og installer dem.
Prøv også at hent DirectX 9.0c og installer den. Jeg kan godt se du har
den på maskinen, men jeg har løst MANGE underlige problemer med spil ved
at installerer DirectX igen.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 22-03-05 10:24

Synes jeg læste på et forum at det problem ofte ses med dårligt crackede
versioner af spillet. Gider ikke anklage nogen for noget eller løfte
pegefingre, men hvis du kører cracket (hvadenten det skyldes at du ikke har
købt spillet eller at du vil slippe for at smide cd'en i når du spiller, så
prøv med en bedre cracket .exe

Jonny.

Fra : Agemam

Dato : 23-03-05 17:45

Jonny Jensen wrote:
> [...]
> købt spillet eller at du vil slippe for at smide cd'en i når du spiller, så

Hej Jonny.

Okay jeg har nemlig prøvet at opdatere GFX kort, bundkort drivere,
DirectX uden held. Men det er udelukkende for at undgå at kyle CDen i
drevet... =)Men tak for info. Jeg må lede efter en bedre.

Agemam