Slette blank side to
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 15:48

Hej

Jeg bruger Word 2000 (Windows XP, SP2).
Jeg har oprettet et dokument, med sidehoved. Jeg har fået rykket rundt på
tingene, så dokumentet kun fylder en side, men at der også på side to er et
sidehoved.
Hvordan sletter jeg side to, så jeg under udskrivning, ikke skal vælge kun
at udskrive side et?.

Hilsen Ditte

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-03-05 22:39

"Ditte" <ditte-1977tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et sidehoved.
> Hvordan sletter jeg side to, så jeg under udskrivning, ikke skal vælge kun

Det kunne tyde på, at du har nogle tomme linieskift nederst i dokumentet,
som du så skal slette.
Prøv at slå "Vis koder" til, så kan man normalt se, hvad der sker i
dokumentet. Der burde du så også kunne se, om der er nogle tomme tegn af den
ene eller anden art efter den sidste tekst. Det skulle du så kunne slette,
hvorefter side 2 skulle forsvinde.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 07:58

> ene eller anden art efter den sidste tekst. Det skulle du så kunne slette,
> hvorefter side 2 skulle forsvinde.
>
> Kurt

Tak for hjælpen. Det var jo så nemt, bare at slette *S*

Hilsen Ditte

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-03-05 01:02

> Tak for hjælpen. Det var jo så nemt, bare at slette *S*
>
> Hilsen Ditte

Velbekomme - det er jo utroligt, hvad man kan få ud af at slette
ingenting

Kurt