Gemme en enkelt side i Word
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 11:49

Hejsa

Er det muligt at gemme en enkelt side i et dokument med fx 20 sider,
som et nyt dokument, uden at skulle klippe og slette resten?

/jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-03-05 22:33

Kopier siden og sæt ind i et nyt dokument og gem så det.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 22:53

On Mon, 21 Mar 2005 22:33:00 +0100, Kurt B. Andersen wrote:

>Kopier siden og sæt ind i et nyt dokument og gem så det.
>
>Kurt

Jo, men hvordan kopieres en hel side med alt, når der også er
sidehoved/fod på siden og jeg også vil have det med?

/jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-03-05 00:35

<Jesper Hansen> skrev i en meddelelse
newsgu31dnc878dt63coga466gsmmi2eenml@4ax.com...

> Jo, men hvordan kopieres en hel side med alt, når der også er
> sidehoved/fod på siden og jeg også vil have det med?
>
> /jesper

Det gik spørgsmålet jo ikke på
Men så har du også fundet ud af, at det er lidt problematisk med disse
sidehoveder, som man ikke lige kan kopiere med ud.

Jeg kan så ikke lige anvise anden metode end at kopiere det hele over i et
nyt dokument og så slette alle sider før og efter den side, som du vil
bibeholde med sidehovedteksten.
Men det var vel nogenlunde det samme, som du selv er nået frem til.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 00:49

On Tue, 22 Mar 2005 00:34:58 +0100, Kurt B. Andersen wrote:

> [...]
>bibeholde med sidehovedteksten.
>Men det var vel nogenlunde det samme, som du selv er nået frem til.

Lige præcis, men tak for hjælpen ellers...

/jesper