san diego (californien)
Fra : Bo Konstantinovitz

Dato : 21-03-05 10:51

hejdaw
høre gerne fra jer, der her være der har været der og
kender adresser,ruter,steder der skal ses
ting der skal passes på, leje af bil osv.
hilsen Bo

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-03-05 11:16

"Bo Konstantinovitz (slet B50D4)" <bonovitz@B50D4post.tele.dk> wrote in
message news:11113988200.817632530165199@dtext.news.tele.dk...
> hejdaw
> høre gerne fra jer, der her være der har været der og
> kender adresser,ruter,steder der skal ses
> ting der skal passes på, leje af bil osv.

SeaWorld og San Diego Zoo er værd at se, men ellers søg på Google, så får du
masser af info om byen og området.

mvh
Preben

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 21-03-05 11:26

Hangarskibet i havnen er et besøg værd. Det er en helt ny seværdighed
fra 2004 og skibet har deltaget i nogle af de seneste krige (Golfkrigen
f.eks.).

Fra : Sten Schou

Dato : 21-03-05 13:09

"Bo Konstantinovitz (slet B50D4)" <bonovitz@B50D4post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11113988200.817632530165199@dtext.news.tele.dk...
> hejdaw
> høre gerne fra jer, der her være der har været der og
> kender adresser,ruter,steder der skal ses
> ting der skal passes på, leje af bil osv.
> hilsen Bo

Prøv også at tage ind i centrum, en gammel bydel med megen atmosfære. Tag
også en tur til Tijuana,og find ud af,hvorfor det var godt,at Columbus
ikke
landede 1000 km nordligere i sin tid.

Hilsen Sten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk