NFSU2
Fra : Filip

Dato : 21-03-05 00:41

Jeg har mistet alle mine gennemførte baner i NeedForSpeed2Underground da jeg
formaterede
Kan man ikke tage en backup af saved games? hvilken mappe skal man gemme????

Kan man på en måde indlæse en allerede gennemført udgave hvis man kan skaffe
en?

Filip

Fra : Henrik Sahl

Dato : 21-03-05 00:54

"Filip" <annonym@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har mistet alle mine gennemførte baner i NeedForSpeed2Underground da
> jeg formaterede
> Kan man ikke tage en backup af saved games? hvilken mappe skal man
> gemme????

C:\Documents and Settings\%Username%\Local Settings\Application Data\NFS
Underground 2

> Kan man på en måde indlæse en allerede gennemført udgave hvis man kan
> skaffe en?

Jo, bare læg dem ind i ovenstående foldere.

Mvh
Henrik

Fra : Filip

Dato : 21-03-05 09:25

> Jo, bare læg dem ind i ovenstående foldere.

Tak for det. Du har tilfældigvis ikke en ide om hvor jeg kan finde et halvt
gennemført spil på nettet. Jeg har brugt over 40 timer som jeg næsten ikke
gider at gå igennem igen.

Filip

Fra : Pittbull

Dato : 24-03-05 17:12

Filip wrote:

> [...]
> gennemført spil på nettet. Jeg har brugt over 40 timer som jeg næsten ikke

Gå på gamecopyworld.com

Ken