En slags Jumanjii 2 - nu i det ydre rum ??
Fra : Mogens L

Dato : 20-03-05 20:02

Lyder det spøjst, tja..se selv..

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/zathura/

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 21:36

"Mogens L" <teaterlyd@fJerNNmighotmail.com> skrev i en meddelelse
news:423dc876$0$22704$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
> Lyder det spøjst, tja..se selv..
>
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/zathura/

"En slags Jumanjii"?! Ehhh.... det er da en underdrivelse...

> --
> Med venlig hilsen
>
> Mogens L

Lars B

Fra : Intet Navn

Dato : 21-03-05 00:17

"Mogens L" <teaterlyd@fJerNNmighotmail.com> wrote in message

> Lyder det spøjst, tja..se selv..
>
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/zathura/

Hmmm... Lidt svært at se 'titelbilledet' på ovenstående site uden at komme
til at mindes DR's 80'er science-fiction serie-hit "Crash", hvor "Birger"
styrer sit værelse rundt på rumeventyr med sin arkitektlampe - eller hva'?!

/claus (gammel nok til at huske serien!

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 21-03-05 08:22

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i meddelelsen:

> [...]
> til at mindes DR's 80'er science-fiction serie-hit "Crash", hvor "Birger"
> styrer sit værelse rundt på rumeventyr med sin arkitektlampe - eller

Den tanke snittede også lige min bevidsthed :p
Gad sådan set gerne have et gensyn med serien.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Mogens L

Dato : 21-03-05 22:56

> [...]
> til at mindes DR's 80'er science-fiction serie-hit "Crash", hvor "Birger"
> styrer sit værelse rundt på rumeventyr med sin arkitektlampe - eller

Hvis de har pigen i den gule kjole med, så går jeg bestemt ind og ser
den....Hende var jeg drønforelsket i, ligesom alle andre drenge der så
"Crash"

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : David T. Metz

Dato : 21-03-05 13:05

Mogens L wrote:
> Lyder det spøjst, tja..se selv..
>
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/zathura/

Samme forfatter som Jumanji ...

Traileren siger det klart: "Take evasive action".

David

Fra : Tenzel Kim

Dato : 21-03-05 21:10

David T. Metz wrote:
> Samme forfatter som Jumanji ...
>
> Traileren siger det klart: "Take evasive action".

Heh. Det er svært ikke at holde af den slags taglines. Lidt ligesom
Alien vs Predator: "Whoever wins... We lose" :)

Tenz.