Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
se temperaturen på mit grifikkort?
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 20-03-05 19:46

Kan jeg ikke se temperaturen på mit grafikkort? det er et Club 3d radeon
x700 pro

Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 21-03-05 12:25

Brian Tingholm [7900] wrote:
> Kan jeg ikke se temperaturen på mit grafikkort? det er et Club 3d radeon
> x700 pro

Du kan i hvert fald se temperaturen i ATItool.

Jeppe Høiby

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 21-03-05 12:41

Jeppe Høiby wrote:

> Du kan i hvert fald se temperaturen i ATItool.

Hvor er det lige at man ser temp. i ATItool?
Har et X800XL, og når jeg åbner det kan jeg vælge at sætte core/mem
clock, scanne for artifacts eller se et 3D testbillede (Atitool 0.0.23)

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 21-03-05 14:32

Esben von Buchwald wrote:

> Hvor er det lige at man ser temp. i ATItool?
> Har et X800XL, og når jeg åbner det kan jeg vælge at sætte core/mem
> clock, scanne for artifacts eller se et 3D testbillede (Atitool 0.0.23)

Hej Esben

Nu sidder jeg ikke lige ved maskinen, men så vidt jeg husker, er der en
rullemenu øverst, hvor man kan vælge at se temperatur og styre hastighed
på blæseren. Jeg har sat ATItool til at starte automatisk når jeg logger
på Windows, og der kan jeg se temperaturen på kortet til venstre for
uret i nederste højre hjørne.

Det kan selvfølgelig være at det ikke er alle kort man kan det på. Mit
kort er et Sapphire X850XT.

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-03-05 12:55

"Jeppe Høiby" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse

> Du kan i hvert fald se temperaturen i ATItool.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jeppe Høiby

Det er ikke alle grafikkort man kan det på, men med Asus kan man.
Kurt

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 21-03-05 21:50

Jeppe skrev:
> Du kan i hvert fald se temperaturen i ATItool.

ok, hvor er det lige jeg henter ATItool ??
jeg har catalyst controlcenter instaleret, men tror ikke jeg har atitool...

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 22-03-05 03:52

http://www.fuckinggoogleit.com/search?q=ATItool

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 22-03-05 19:11

Esben von Buchwald skrev:
> http://www.fuckinggoogleit.com/search?q=ATItool

hehe fin hentydning... og tak for hjælpen

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com