Tilladelse til at bruge billede fra Minori~
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-05 19:19

Nogen der ved, hvem i Danmark jeg skal have fat i for at få tilladelse
til at bruge et billede fra Minority Report?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-03-05 19:30

Kim Ludvigsen skrev:

> Nogen der ved, hvem i Danmark jeg skal have fat i for at få tilladelse
> til at bruge et billede fra Minority Report?

Du skal have fat i distributøren. Scope.dk er et udmærket sted at finde
distributøren på en film, hvis du da ikke ligefrem sidder med dvd'en i
hånden. På Scope står distributøren af "Minority Report" ikke opgivet, men
til gengæld er et af produktionsselskaberne 20th Century Fox. Så er det
typisk SF Film, der tager sig af den danske distribution og tager sig af
spørgsmål om rettigheder til gengivelse af billeder fra filmen.

SF Films kontakoplysninger kan findes på deres hjemmeside:
http://www.sf-film.dk/sf/kontakt.asp

--
Mvh. Peter

Fra : René Lønstrup

Dato : 20-03-05 19:35

Peter Bjerre Rosa wrote:
> [...]
> Century Fox. Så er det typisk SF Film, der tager sig af den danske
> distribution og tager sig af spørgsmål om rettigheder til gengivelse

Jeps, det er netop SF Film der er krediteret på DVD'en..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-05 19:45

Den 20-03-05 19.29 skrev Peter Bjerre Rosa følgende:

> SF Films kontakoplysninger kan findes på deres hjemmeside:
> http://www.sf-film.dk/sf/kontakt.asp

Jeg tænkte nok, jeg skulle have startet med at spørge her i stedet for
at spilde tid med selv at prøve at finde svaret. Tak!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : Per

Dato : 20-03-05 22:37

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Nu ved jeg ikke lige hvad du skal bruge billedet til, men jeg tvivler stærkt
på du får lov til det.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-05 22:58

Den 20-03-05 22.37 skrev Per følgende:

> Nu ved jeg ikke lige hvad du skal bruge billedet til, men jeg tvivler stærkt
> på du får lov til det.

Til en artikel om fremtidige styreformer af computere. Det er jo reklame
for filmen, så hvorfor dog ikke?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-03-05 11:45

Den 20-03-05 22.58 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Til en artikel om fremtidige styreformer af computere. Det er jo reklame
> for filmen, så hvorfor dog ikke?

Det var så heller ikke et problem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan minimerer

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 24-03-05 14:29

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message news:<423ea5d5$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Det var så heller ikke et problem.

Hvis du tænker på den "sjove" skærm, Så er den faktisk i forsøg. Jeg
kan dog ikke huske om det var Sharp, Epson, HP eller Matsushita
(sikkert stavet forkert) der lavede den.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-03-05 19:51

Den 24-03-05 14.29 skrev Klavs Rommedahl følgende:

> Hvis du tænker på den "sjove" skærm, Så er den faktisk i forsøg. Jeg
> kan dog ikke huske om det var Sharp, Epson, HP eller Matsushita
> (sikkert stavet forkert) der lavede den.

Det var det, at han styrede computeren med håndbevægelser i luften, der
gjorde filmen interessant i denne sammenhæng. Du kan læse artiklerne her:
http://kimludvigsen.dk/tema-sansestyring.html
Billedet med Tom Cruise bruges som illustration til artiklen "Skrot mus
og tastatur".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 27-03-05 22:11

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message news:<42430c5a$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> [...]
> http://kimludvigsen.dk/tema-sansestyring.html
> Billedet med Tom Cruise bruges som illustration til artiklen "Skrot mus

OK, men det gør du så også i virkelighedens version. De kan ikke zoome
ubegrænset ind. men kunne lave sjove fancy ting med billederne. Jeg
måtte ned i kælderen og finde min underkæbe, for det var fandme mums
for legebørn..... Men de sagde intet om prisen for skærmen .

Mvh
Klavs.