findes der kombineret grafikkort/tvkort ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-03-05 18:03

findes det mon, noget der er mindst lige så hurtigt som mit geforce fx
5900 xt "gerne hurtigere selvfølgelig " og meget gerne med
fjernbetjening og hvis det så kunne lave analog signal om til digitalt
signal så jeg kan undvære min selector, så ville jeg blive rigtig glad
findes det mon ?

Fra : Brian Lund

Dato : 21-03-05 07:16

> [...]
> fjernbetjening og hvis det så kunne lave analog signal om til digitalt
> signal så jeg kan undvære min selector, så ville jeg blive rigtig glad

All in wonder (AIW) grafikkort med Radeon chip, du skal se efter et 9800 Pro
(eller bedre) for at matche ydelsen af det 5900 XT...
Til nogle er der en fjernbetjening med, hvis den ikke følger med kan den
købes i løskøb for 200 kr! - Jeg har selv en og den er rigtig brugbar
(selvom jeg ikke har et TV-kort!).

Brian

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-03-05 18:43

On Mon, 21 Mar 2005 07:15:35 +0100, "Brian Lund"
<geronimo@nomail-mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>Til nogle er der en fjernbetjening med, hvis den ikke følger med kan den
>købes i løskøb for 200 kr! - Jeg har selv en og den er rigtig brugbar

ok kan man købe en fjernbetjening til alle tvkort ? jeg overvejer mest
et haupage eller et af nvidias nvtv kort, men jeg er egentlig ikke så
meget for at købe sådan et 9800pro med tvkort i for "man" skifter jo
grafikkort ud hvert andet år ca for at kunne spille de fede spil og så
ville det jo være lidt ærgeligt at skulle skifte så dyrt et kort ud så
hellere et tvkort der kan blive i pcen så jeg kan skifte mit
grafikkort ud hvert andet år det er vist billigere

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 21-03-05 21:48

> [...]
> hellere et tvkort der kan blive i pcen så jeg kan skifte mit
> grafikkort ud hvert andet år det er vist billigere

Der følger fjernbetjening med til hauppauges kort, kig evt. ind på deres
hjemmeside!

Hvis du skal optage video fra TV, vil jeg anbefale sådan et kort, jeg er
ikke sikker på hvor godt AIW og NVTV kortene klarer live encoding af
video uden at bruge din CPU