Skrot-skådet gearing til PGO Hot 50...
Fra : Tommy & Daniel

Dato : 26-05-01 01:22

Hej NG.

Jeg har en PGO Hot 50, hvor jeg har monteret en 47mm. Polini Sport cylinder
og en Tecnigas Basic udstødning.
Der sidder en Peugeot variomatic på, med 6 grams ruller. Den tager en
fandens masse omdrejninger. Hvilket man jo skal have fordelt ud på en anden
gearing.
Så var det jeg ville spørge, om hvor man kan få fat i sådan en. Jeg har
forsøgt mig med en polini gearing fra Protuna, men der er tænderne
lige-skådet. Det hjalp ikke meget da tænderne på orginalen er skrot-skådet.
Hvor kan man så få fat i et gearingsæt hvor tænderner er skrot-skådet.

På forhånd tak.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-05-01 11:19

"Tommy & Daniel" <bellis8@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skrot-skådet.
> Hvor kan man så få fat i et gearingsæt hvor tænderner er skrot-skådet.

Polini laver da gearinger der passer PGO. Prøv at mail
donati@scooter-racing.dk
Han har vist også Malossi !

Hilsen Thomas