The Ring 2 (Spoiler)
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 20-03-05 00:44

Var inde at The Ring 2 her til aften. Jeg blev nu ikke yderlige imponeret
over filmen.

I andre film som f.eks. Ondskabens Hotel, har du et hotel i ødemarken og en
virkelig loko, sindsforvirret og sindsforstyrret mand der skaber en røv
uhyggelig stemning. Mere skal der ikke til! I The Ring følte jeg ikke der
var ét tidspunkt hvor man via naturlige omgivelser eller via skuespils
præstationerne blev "bange." Der skulle altid speciel effekts til for at
skabe disse stemninger.

Hvad syntes du?

I historien følte jeg ikke der var en rød tråd. Ok, de er flyttet til en ny
by og har startet et lyt liv. Men den klamme pige har fundet dem, og uha
hvad skal de nu gøre? Det er det filmen handler om, og jeg syntes det var
ret så tyndt. Den er sammenkogt med konstant kvalmende kram mellem mor og
søn og urealistiske episoder.

Hvad syntes du?

Og hvad med slutningen? Det var godt nok en gang happy ending. Moren klarede
sin opgave, hun fik drevet Samara væk og alle er glade. Men hvad med Max og
hende sygeplejersken på hospitalet. Hvad blev der af dem?

Hvad syntes du?
--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk