På charterferie med søn, 7 år
Fra : Cifly

Dato : 20-03-05 00:42

Hej alle rejseinteresserede.

Jeg skal for første gang på en længere ferie med min søn på 7 år.

Jeg er meget i tvivl om, hvilken destination der skal udgøre hans
rejsedebut.

Jeg har overvejet Disneyland i Paris, men ved ikke rigtig og har været
omkring Indien og Afrika, men det behøver ikke nødvendigvis være så sydligt.

Jeg er som sagt meget i tvivl, da destinationen ikke nødvendigvis behøver at
tilbyde udprægede børneudflugter. De skal bare være spændende og det skal
være med fly, da han meget gerne vil prøve det.

Budgettet ligger på ca. 5-6000 kr. for rejsen t/r inkl. skatter og afgifter,
helst billigere. Så det er ikke et luxus ophold vi kan få, det er jeg klar
over

Jeg planlægger at vi skal rejse en gang i maj i 1 uge.

Cifly

--
~~~~~~~~
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar.

Fra : Pedersen

Dato : 20-03-05 10:36

ØHHHHHHH

Er der ikke en del forskel på Disneyland og de 2 andre steder.
Jeg tror ikke du kommer ret langt for 5000-6000 til de 2 sidste steder for 2
personer.

Find du først ud af om det skal være en ferie på din søns præmisser for så
er Disneyland helt fantastisk.
Køb en rejse til Paris i en uge, og brug så 2-3 dage i Disneyland med din
søn, det vil han aldrig glemme.
Der er flere busselskaber der kører der ned billigt, men i kan også være
heldige at finde nogle billige flybilletter og så kan i evt. selv book nogle
hoteller her på nettet.

God tur.

Hilsen
Pedersen

Fra : Cifly

Dato : 20-03-05 14:15

"Pedersen" <norling@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| Der er flere busselskaber der kører der ned billigt, men i kan også være
| heldige at finde nogle billige flybilletter og så kan i evt. selv book

Det er faktisk lykkes mig, at finde en rejse til Delhi og Hughabar i
Egypten, til omkring 6500 ,- i alt for os begge, på et tre * hotel. Så det
ka lade sig gøre.

Min søn er glad for disney, men jeg tror bare ikke at han er SÅ glad for
det. Foruden det er priserne i Frankrig ikke just lave og jeg tror en tur
laangt væk, vil imponere ham.

Fra : Kaj

Dato : 22-03-05 16:23

Cifly <claussFJERN@postkasse.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sHe%d.332$YK.285@news.get2net.dk...
> [...]

> det. Foruden det er priserne i Frankrig ikke just lave og jeg tror en tur

Hej
Har du tænkt over, at en flyvetur til f.eks Indien er ret så langvarig. En
tur med kortere distance vil nok være en fordel. Kan I lide at bade, så er
kanarieøerne ikke noget dårligt valg.

MVH Kaj

Fra : Cifly

Dato : 23-03-05 11:52

"Kaj" <kasenxfejl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| tur med kortere distance vil nok være en fordel. Kan I lide at bade, så er

Vi elsker vandet. Men det skulle gerne være nogle velegnede
udflugter/seværdigheder for min søn.