Indien / afrika
Fra : Cifly

Dato : 20-03-05 00:36

Hej

Nogen der kan fortælle mig, hvilke selskaber der arrangere rejser til indien
og afrika, både med fly og hotel?

--
~~~~~~~~
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-03-05 12:22

"Cifly"
> Hej
>
> Nogen der kan fortælle mig, hvilke selskaber der arrangere rejser til indien
> og afrika, både med fly og hotel?

Hvad har du tænkt dig, flyve til Indien og videre til Afrika,
hvor i Indien hvor i Afrika, hvilken slaks rejse, adventure,
trecking, bade eller hvad.. Dit spørgsmål er lidt løst må
jeg sige.. Men de store selskaber laver charter til de
to destinationer, hvis det er det du søger.. -max-

Fra : Cifly

Dato : 20-03-05 14:24

> [...]
| jeg sige.. Men de store selskaber laver charter til de
| to destinationer, hvis det er det du søger.. -max-

Takker for reply.

Det er ikke alle de store der udbyder de destinationer. Så jeg tænkte mere
på dem man normalt ikke høre om eller tænker på.

Rejsen foregår sammen med min søn på 7 år og skal være spændende og
oplevelsesrig.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-03-05 19:11

"Cifly"
> [...]
> på dem man normalt ikke høre om eller tænker på.
>
> Rejsen foregår sammen med min søn på 7 år og skal være spændende og

Sorry jeg kan ikke hjælpe dig, har ingen anelse om hvad du er ude i.. -max-