Untergang: Var nazimonstrene ædle vildledt~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-05 20:42

Var nazimonstrene ædle vildledte pligt-idealister?

Vi er i vane med at djævel&skærsild i ateismetidsalderen hadder Hitler&kz

Men som belyst af nedenstående citater kan man se de værste uheldige
diktatorer som uegoistiske opofrende patrioter

Farisæisk moraliseren er fristende, men fører ikke til sandheder

Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidte måneder men var
ellers ikke nogen grådig egoist .

" Lederen står altid ansigt til ansigt med en ublid skæbne.
Charles de Gaulle

" Ondet trives aldrig bedre, end når der står et ideal foran det.
Karl Kraus

" Hvad er patriotisme andet end kærlighed til de gode sager, som vi
spiste i vor barndom. Lin Yutang

"Det er farligere at være profet eller poet end at starte tyve firmaer for
at narre pengene fra folk. George Bernard Shaw

"Pligt er en handling, der simpelthen er påkrævet, dvs. bliver gjort
ubetinget nødvendig af fornuften. Immanuel Kant

"De mennesker, vi hædrer, er intet andet end sjovere, som har været heldige
ikke at blive grebet på fersk gerning. Stendhal

"Ingen stor mand lever forgæves. Verdenshistorien er intet andet end store
mænds biografer. Thomas Carlyle

-------------------------

Terrorisme lever eller dør af, om den opnår succes. Benjamin
Netanyahu

USA OG UK VALGTE AT GIVE HITLER SUCCES I STARTEN - de ønskede et monster

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-03-05 21:49

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidte måneder men var
> ellers ikke nogen grådig egoist .

Jeg har hørt at det var Negerboller :)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : lhs

Dato : 19-03-05 23:51

hehe

købte lige deer (hunter) untergang premium edition i city /flensburg) idag,
glæder mig til at se de nazister igen i en flæbende version...

lhs

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:423c9178$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : lhs

Dato : 19-03-05 23:52

fucking patetiske nazister der tabte krigen og alt.....

Fra : lhs

Dato : 19-03-05 23:53

og de fortjente det

Fra : lhs

Dato : 19-03-05 23:54

det var lidt som aab mod oih

Fra : lhs

Dato : 19-03-05 23:56

oik

hik

nazister er nogle dumme nogle har jeg hørt....

Fra : lhs

Dato : 20-03-05 00:01

Fra : lhs

Dato : 20-03-05 00:15

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-05 11:26

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> Jeg har hørt at det var Negerboller :)

Mon ikke negerkyssene ansås for en af de mange typer konditorkager dengang,
ligesom napoleonshatte, napoleonskager og medaljer.

HVIS han fik meget amfetamin af sin halvjødiske læge, så ville han nok undgå
fiberrige lækkerier og så kunne negerkys være hans yndlingsspise - jeg
havde engang en narkoman som nabo og han åd nougat-sager når høj og ikke
andet.