Er det kun mig ?
Fra : Myt

Dato : 19-03-05 14:16

Hej i gruppen

Jeg har lige hentet den ny driver fra ATI, og jeg får ikke deres control
center installeret, er det hos mig den er gal, eller er den fjernet igen ??

Myt

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-03-05 19:40

Myt wrote:
> [...]
> center installeret, er det hos mig den er gal, eller er den fjernet igen ??

Jeg oplevede noget lign. - det hjælper at installere microsoft .net
framework først, og derefter smide driveren ind, evt. genstarte imellem
installationerne.

BTW, har du video in i dit gfx kort? så må du meget gerne lige prøve det
af, driveren hos mig ser ikke ud til at være installeret korrekt, men
device manager viser ingen problemer - og alligevel kan jeg ikke grabbe
video...

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-03-05 19:41

Og så en anden gang, find på en bedre overskrift!!!

"Er det kun mig ?" siger intet... Du kunne jo skrive "Ati Control Center
bliver ikke installeret?"

Så ville du få opmærksomheden fra alle dem som kender problemet!

Fra : Myt

Dato : 19-03-05 20:09

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver ikke installeret?"
>
> Så ville du få opmærksomheden fra alle dem som kender problemet!

Finde en anden overskrift, selv du kunne jo læse den, så kan andre også
For dit eget problem, så søg på google på flere muligheder, så skal du skam
nok finde noget.

Myt

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-03-05 20:34

> Finde en anden overskrift, selv du kunne jo læse den, så kan andre også

Når folk giver dig en venlig henstilling på usenet er det som regel ikke
for sjov!

Læs f.eks. her: http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

De fleste herinde (inkl. mig selv) springer hen over de tråde, hvor man
ikke kan se hvad det drejer sig om. Derfor er det en god ide med en
passende overskrift, så folk har en ide om hvorvidt de kan besvare dine
spørgsmål eller ej. Synes du selv det ville være overskueligt, hvis alle
tråde i alle grupper blot hed "Er det kun mig?", "Hjælp mig", "Hvad er
der galt" osv? Nej vel!

Godt så, håber ikke vi skal bruge mere tid på dette...

> For dit eget problem, så søg på google på flere muligheder, så skal du skam
> nok finde noget.

Da det er nemmere at søge på google end at poste her, har jeg nok gjort
dette for længst! Grunden til at jeg spurgte, var blot at jeg ville høre
om du havde samme problem, for det er tilsyneladende ikke alle der har
dette problem!

Fra : Myt

Dato : 20-03-05 15:33

Det er nu meget sjovt at folk har så ondt i røven over en måske forkert
overskrift, men hvad med alle dem der skal spille smarte og ikke komme med
noget svar, det er jo totalt latterligt at kommentere noget de alligevel
ikke kan eller vil svare på.
Hvis det tirrer jeres ringmuskel så meget, så gå på das og hæld lortet ud
der, i stedet for her i gruppen, eller andre grupper for den sags skyld !

Myt

Fra : Hauge

Dato : 20-03-05 15:40

Hej
Myt wrote:
> Hvis det tirrer jeres ringmuskel så meget, så gå på das og hæld
> lortet ud der, i stedet for her i gruppen, eller andre grupper for
> den sags skyld !

Hvad er det ligesom du _selv_ har gang i? Tænk dig om, før du beklager dig
over andres dumsmarte kommentarer..

FUT: netikette

/Hauge

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 19-03-05 21:36

"Myt" <mythoss_43@hotmail.com> skrev:

>Hej i gruppen
>
>Jeg har lige hentet den ny driver fra ATI, og jeg får ikke deres control
>center installeret, er det hos mig den er gal, eller er den fjernet igen ??

Har du søgt på Google og ATI's hjemmeside under FAQ?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Ulrik Løye

Dato : 20-03-05 07:46

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> wrote in message

> Har du søgt på Google og ATI's hjemmeside under FAQ?

Ja, gå ind på www.google.com og søg på "Er det kun mig ?"

Så skal du nok finde alt hvad du skal bruge... bonderumpe.

/u

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-03-05 14:50

Ulrik Løye <ulrik@loye.net> skrev:

>"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> wrote in message

>Ja, gå ind på www.google.com og søg på "Er det kun mig ?"
>
>Så skal du nok finde alt hvad du skal bruge... bonderumpe.

Hvem svarer du?
Den oprindelige poster eller mig?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-03-05 23:07

Ulrik Løye wrote:
> "Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> wrote in message

> Ja, gå ind på www.google.com og søg på "Er det kun mig ?"
>
> Så skal du nok finde alt hvad du skal bruge... bonderumpe.
>
> /u

HAHAHAHAH nice! god humor, kan være det kan få ham til at fatte ideen i
at lave en passende overskrift...

Fra : Thomas Hansen

Dato : 20-03-05 13:15

On Sat, 19 Mar 2005 14:15:42 +0100, Myt <mythoss_43@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har lige hentet den ny driver fra ATI, og jeg får ikke deres control
> center installeret, er det hos mig den er gal, eller er den fjernet igen

Hej
Det er et emne der er diskuteret flere gange før prøv at se her.
http://makeashorterlink.com/?D2C2326BA
Det er helt sikkert en løsning for dig.

/Thomas