Hvem flyver direkte til Antalya i Tyrkiet?
Fra : Uni Bull

Dato : 19-03-05 00:33

Hej.

Jeg leder efter et flyselskab der flyver til Antalya
i slutningen af marts (næste år). Jeg vil selvfølgelig
helst flyve direkte om muligt.
Jeg er godt klar over at jeg ikke kan bestille endnu,
men er der nogen der ved hvilke flyselskaber der
flyver direkte fra København til Antalya i Tyrkiet?
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-03-05 10:54

"Uni Bull" <Noway@here.nu> skrev....

> Jeg er godt klar over at jeg ikke kan bestille endnu,
> men er der nogen der ved hvilke flyselskaber der
> flyver direkte fra København til Antalya i Tyrkiet?

Det ved ikke engang flyselskaberne endnu. Men mit bud vil være:
Ingen. Der er ingen der har ruten på vinterkøreplanen i år.

Men den bedste connection opnår du sandsynligvis med det lokale
flyselskab: Turkish Airlines.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-03-05 22:27

Hej

"Uni Bull" <Noway@here.nu> wrote:

> [...]
>men er der nogen der ved hvilke flyselskaber der
>flyver direkte fra København til Antalya i Tyrkiet?

Det gør Tyrkietksperten, med det Tyrkiske selskab OnurAir.

Og man kan sagtens blot købe flybilletter. kig på:

www.tyrkieteksperten.dk

PS: Jeg bemærkede godt at det først var om eet år du skulle afsted, så
til den tid ved man naturligvis ikke hvad der sker, men de seneste år,
incl. i år flyver det på det nævnte tidspunkt.

--
M.v.h. Ole ®

Fra : Sinif

Dato : 20-03-05 19:01

Hej

Tyrkiet Eksperten flyver næsten hver dag til Antalya fra Kastrup Billund og
Ålborg.

www.tyrkieteksperten.dk

Mvh
Ali

Fra : Pedersen

Dato : 22-03-05 18:10

Hej gruppe

Mener at have hørt at Maersk air starter rute dertil, tror allerede det er
her i Marts. I skiftet til sommertid.
Men hvis rute ikke giver pengene, så kan du være helt sikker på at den ikke
fortsætter helt til næste år.
Ellers flyver du med SAS / TK via Istanbul eller Ankara.

Hilsen
Pedersen

Fra : Uni Bull

Dato : 22-03-05 21:33

"Pedersen" <norling@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> Ellers flyver du med SAS / TK via Istanbul eller Ankara.

Jeg tror også jeg vælger SAS-løsningen. Den er formodentlig
ikke den billigste løsning, men der skulle vel være en rimelig
garanti for at der flyves.

Grunden til at jeg er så tidligt ude er i øvrigt, at der er total
solformørkelse bl.a. i det sydlige Tyrkiet (Antalya) i slutningen
af marts 2006...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Anja Nielsen

Dato : 26-03-05 22:30

Hej
Hvorfor booker du ikke bare en flybillet ved et af charterselskaberne. Jeg
er overbevist om, at Tyrkieteksperten flyver derned i marts, og de vil med
glæde sælge dig en billet, og det er sandsynligvis noget billigere end
rutefly. Umiddelbart er marts jo forholdsvis tidligt, hvorfor mange
charterselskaber ikke flyver derned på dette tidspunkt. I år ved jeg, at
Bravotours også flyver derned på dette tidspunkt, så dem kan du evt. også
kontakte.
Mht. Maersk airs direkte forbindelse tror jeg nok, at det kun er fra
Billund.
Mvh.
Anja

Fra : Uni Bull

Dato : 27-03-05 13:27

"Anja Nielsen" <kantax@(Fjern)hotmail.com> wrote in message
> Hvorfor booker du ikke bare en flybillet ved et af charterselskaberne. Jeg
> er overbevist om, at Tyrkieteksperten flyver derned i marts

Primært fordi charterselskaberne ikke på nuværende tidspunkt
under normale omstændigheder ikke kan fortælle mig præcis hvor
og hvornår de flyver. Hvis jeg booker hos SAS, så ved jeg allerede
nu hvornår jeg ankommer til min destination.
Det lyder måske som om jeg pisker en stemning op, men da min
kone og jeg var i Frankrig i 1999 var der mildest talt proppet med
mennesker - det var helt ufatteligt... ...og det var selvom vi havde
fundet frem til en tilfældig lille by (Laon)...

Denne gang vil jeg være 112% sikker på at komme derned, under
nogenlunde civiliserede forhold... Jeg bestiller hotel på nettet - ligeledes
i starten af april...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Lisa

Dato : 31-03-05 18:35

> [...]
> men er der nogen der ved hvilke flyselskaber der
> flyver direkte fra København til Antalya i Tyrkiet?

Du kan flyve direkte til Antalya med Tyrkiet Eksperten, som i øvrigt er
billigst.

Lisa

Fra : Uni Bull

Dato : 01-04-05 16:58

"Lisa" <lisa-ints@oeve.dk> wrote in message

> Du kan flyve direkte til Antalya med Tyrkiet Eksperten, som i øvrigt er
> billigst.

Flere har foreslået Tyrkiet Eskperten. Jeg har kontaktet dem, men de kender
endnu ikke deres priser for marts 2006. Det skulle dog komme i maj måned...
--
Uni Bull
Vallensbæk