Billig overnatning i Amsterdam ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 18-03-05 08:07

Jeg skal en tur til Amsterdam for at besøge min halvkusine i en dags tid.
Jeg skal altså have to overnatninger, og det skal gøres så billigt som
muligt. Hvem kender et sted, hvor man kan overnatte rigtig billigt?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Bjarne K

Dato : 18-03-05 12:48

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg skal altså have to overnatninger, og det skal gøres så billigt som
> muligt. Hvem kender et sted, hvor man kan overnatte rigtig billigt?

Jeg har boet på en campingplads lidt uden for Amsterdam.De har også
havde hytter. Den ligger godt nok indhyllet i "tåger" det meste af
tiden, men det er faktisk ret sjovt at bo der.

http://www.campingzeeburg.nl/prices.html

36? for en nat = 280 kr. Det bliver nok lidt svært at finde et hotel til
den pris, men måske er det ikke umuligt.

Med venlig hilsen

Bjarne K..

Fra : Højby

Dato : 18-03-05 14:07

Etap hotel er billige.

Mener der ligger et i Amsterdam.

http://www.etaphotel.com/etaphotel/JSPView.svlt?pageID=reservez/fr_top.jsp&x=9&hotel_ou_ville=amsterdam&isGeoDate=0&nom_ville=amsterdam&isGeoVille=1&y=7&code_chaine=ETP&key_attribute_ecran=geo_hotelsList

Lars.

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-03-05 11:49

Hav is i maven og bestil så sendt som muligt, så er www.hotels.com løsningen