Leje af bil i Frankrig / Spanien
Fra : Magnus Alkil

Dato : 17-03-05 22:34

Min kæreste og jeg skal til Port Bacares i Syd Frankrig, nær Barcelona - vi
har overvejet at flyve til enten montpellier i frankrig eller barcelona i
spanien

Vi vil gerne leje en bil - men billejen for 10 dage er ofte over 2000 kr -
er der ikke nogen der har et godt råd / link til hvem man kan leje en bil af
?

Magnus Alkil

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 18-03-05 09:03

"Magnus Alkil" <rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der ikke nogen der har et godt råd / link til hvem man kan leje en bil

Jeg er netop kommet hjem efter en uge i Sydspanien og lejede i den
forbindelse bil hos CarJet.

CarJet hævder at ingen af deres biler er over 6 mdr. gamle og kører med et
enkelt system som betyder at du først behøver betale når du afhenter bilen
og der er intet depositum. Derudover er det inkl. alle forsikringer og op
til 4 chauffører og bilen leveres med en fuld tank (som du betaler for), og
du afleverer den så med tom tank.

Det bedste var prisen. 95 Eur for en 4 dørs Renault Clio 1,2 med AC i en uge
med fri kilometer. Det kan vist ikke gøres billigere andre steder.

Da jeg afhentede bilen var der ikke flere Clio'er så jeg blev opgraderet til
en Alfa 147 1,6. Alfa'en var i fin stand og havde kørt knap 15.000 da jeg
hentede den.

Jeg foreslår derfor at du kigger lidt her: http://www.carjet.co.uk/

Mvh
Claus

Fra : Lars T.

Dato : 25-03-05 01:52

> [...]
> til
> en Alfa 147 1,6. Alfa'en var i fin stand og havde kørt knap 15.000 da jeg

Jeg kan, som Claus, kun anbefale www.carjet.com .
Har selv anvendt dem i Sydspanien flere gange uden problemer, og har også
oplevet de gratis opgraderinger, som Claus omtaler.

- Lars

Posted Via Binaries.Net Premium Usenet Newsgroup Services
** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY **
http://www.binaries.net

Fra : qfha

Dato : 20-03-05 17:55

"Magnus Alkil" skrev d. 17-03-05 22:34 dette indlæg :
> [...]
kr -
> er der ikke nogen der har et godt råd / link til hvem man kan leje en
-----------

Hhmmm hvad har I gang i. Det var da et sjovt sted at tage hen med fly
til montpelllier og leje af bil. Har I ikke overvejet at lave en lidt
billigere ferieløsning. Eller er I afhængig af at skulle til port
bacares.

Leje af bil i Frankrig/Spanien koster ca det samme som her i landet.

mvh
qfha

http://www.kandu.dk/

Fra : qfha

Dato : 20-03-05 18:00

Fra : Magnus Alkil

Dato : 21-03-05 10:29

Jeps fidusen er at bi har fået lov til at låne en lejlighed I Port Bacares