Hotel i Berlin
Fra : Anita

Dato : 17-03-05 22:17

Hej Gruppe,

Vi skal en tur til Berling i starten af juni. Vi planlægger en forlænget
weekend (fra torsag til søndag). Er der nogen der kan anbefale et godt
centralt beliggende hotel i mellemprisklassen?
Og hvad er så centralt i en by som Berlin? Ja, vi vil gerne bo forholdsvis
tæt på indkøbsmuligheder, Rigsdagen, Potsdamer Platz og deromkring.

På forhånd tak.

Venlige hilsner

Anita

Fra : Ole

Dato : 17-03-05 23:18

"Anita" <guntergunter400@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og hvad er så centralt i en by som Berlin? Ja, vi vil gerne bo forholdsvis
> tæt på indkøbsmuligheder, Rigsdagen, Potsdamer Platz og deromkring.

Hej Anita

Jeg har desværre ikke selv været i Berlin endnu =:( men har selv kigget på
overnatningsmuligher på denne side: http://www.hostels.com/ og fandt flere
der passede ind i denne kategori. Du bør nok være parat til at betale i
underkanten af 100 euro per overnatning pga tidspunktet.

Ole

Fra : Anders

Dato : 17-03-05 23:35

>Er der nogen der kan anbefale et godt
> centralt beliggende hotel i mellemprisklassen?

Hej Anita.

Hvis du tager en weekend som fx d. 9-12 juni så kan I bo fra ca 450,- for 2
personer på et 3* Hotel 0,7 km fra Kurfürstendam. Hotellet er fundet via
www.hotels.com og hedder Hotel Lichtburg.

Er et Hotel jeg selv har benyttet mig af dernede - ligger rigtig godt og er
gode værelser med rigtig god morgenmad. I skal dog bestille hurtigst muligt,
da priserne stiger med tiden.

Mvh. Anders

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-03-05 20:27

Hej Anita,

Vi var i Berlin for et lille års tid siden, og fandt efter lang tids
research et lille hyggeligt hotel til en rigtig fornuftig pris. Mener vi gav
omkring 2-300 kroner for et kæmpe værelse. Hotellet er i en gammel
herskabsvilla, med store gamle hyggelige værelser. Og en meget sød
hotelmutti. Stedet ligger rimeligt centralt, lige ved Kurfürstendamm.

http://www.pariser-eck.de/

Kige ind på linket her

Rigtig god tur.

Mvh