windows opdatering KB891711
Fra : Steen

Dato : 17-03-05 20:47

Jeg har lige renset min gamle pc med win98SE. Og selvfølgelig opdaterer
jeg den.
Imellem opdateringerne kommer filen KB891711 som (noget usædvanligt)
startes gennem msconfig.

Jeg har fået problemer med at min pc nu arbejder MEGET langsom. - Og på
internettet har jeg fundet ud af at mange har oplevet det samme.
Filen er en af microsofts sikkerhed-opdateringer. Der er vist nok fra
begyndelsen af denne måned.
Men desværre har jeg ikke kunnet finde ud af, hvad jeg skal stille op
med problemet
1 Fjerne markeringen i msconfig og/eller
2 Bare fjerne "Windows98 KB891711 Update" via [Instaler/Fjern progran] i
kontrolpanelet.
Mit engelsk (siderne på Internettet skrevet på eng.), er så dårligt at jeg
kom i tvivl om hvad jeg kan og måtte gøre. Bl.a. fik jeg det indtryk, at der
ikke var andet at gøre end at begynde forfra igen med format C.

Er der en eller andet der ved hvad jeg kan og skal gøre ?

Med venlig hilsen Steen

Fra : John

Dato : 17-03-05 21:50

"Steen" skrev i en meddelelse

> [...]
> startes gennem msconfig.
>
> Jeg har fået problemer med at min pc nu arbejder MEGET langsom.

Scan evt for virus og spyware, fx med AVG 7 og Ad-Aware SE.. Belarc Advisor
kan afsløre evt fejl-installerede opdateringer (mærkes med rødt kryds):

http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

Din windows er ikke fuldt opdateret. Hent evt de seneste vigtige
opdateringer:

http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da

I win 98 SE har du forskellige reparations-værktøjer. Prøv dem.

Har for kort tid siden gjort det samme som dig: Geninstalleret win 98 SE på
min gl puter. Det gik som fod i pose...:)

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 00:38

Steen skrev:
> Jeg har lige renset min gamle pc med win98SE. Og selvfølgelig
> opdaterer jeg den.
> Imellem opdateringerne kommer filen KB891711 som (noget
> usædvanligt) startes gennem msconfig.

På MS update kan du da læse om hvad og hvorfor
du skal/bør hente diverse opdateringer.

Det er altid beskrevet med: Læs mere!

--
Otto Pæd