Outlook og Globale adresser
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-03-05 14:33

Hej

Når man åbner adressekartoteket, står den som udgangspunkt på Global
adresseliste. Jeg sidder på et ret stort intranet.

I praksis bruger jeg kun min eget private adressekartotek.

Kan Outlook, på en nem måde, sættes til at tage udgangspunkt i mit private
adressekartotek, når jeg skal vælge modtagere til mails? Så jeg slipper for
at skulle finde mit private adressekartotek frem gang på gang.

Mark

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 09:56

funktioner -> adressekartotek -> funktioner -> indstillinger -> Vis denne
adresseliste først: Kontaktpersoner -> OK -> Luk