bedste kort til digital vcr???
Fra : MB

Dato : 25-05-01 22:45

hej,
jeg kunne godt tænke mig at prøve digital vcr, men hvilket kort er det
bedste?

Ati Radeon All in wonder?
eller hvad med det nye asus 8200?
eller....???

mvh
mb

Fra : DaWizeGuy

Dato : 25-05-01 22:57

"MB" <dont-spam-me@post.cybercity.dk> wrote in message
> hej,
> jeg kunne godt tænke mig at prøve digital vcr, men hvilket kort er det
> [...]

Radeon er bedst!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-05-01 23:04

Hej mb

Jeg er nogenlunde tilfreds med mit Matrox Marvel 450, men det er mit indtryk
at "Happengubben" har et bedre kort. Det er dog et rent tv-kort og ikke et
kombi grafik/tv-kort. Men det koster godt 2200,- eller det samme som Marvel
kortet.

Kik efter opløsningen, den skal op på 704 * 576, og det er der ikke mange
der kan! Jeg så et Pixelwiew Geforce2 kort, og det kunne kun klare 352 *
240 og det er for ringe!

Mit kort kan lave et ok billede og 5 eller 10 TIMERS video er kun et
harddisk spørgsmål.

Alle tv-kort kræver en meget hurtig harddisk for at kunne følge med!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk