Pris på Eagle Eye 2.5 - 10 / 50 ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 15-03-05 19:25

Hej, en kolega vil have ny Zeiss til 12.000 kr. og vil sælge sin 2 år gamle
Eagle Eye 2.5 - 10 / 50 Fin stand og fejler intet.
men jeg ved ikke hvad den koster fra ny og hvad kan den koste brugt. ?

MVH

Lars Bisgaard
som pt. kun har 4 x 40 :(

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-03-05 06:09

Den koster 1500,- fra ny, så den må du ikke give meget for, måske et par
6'pack - se www.effektlageret.dk

Michael

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 17-03-05 20:49

> Den koster 1500,- fra ny, så den må du ikke give meget for, måske et par
> 6'pack - se www.effektlageret.dk

Mange tak, fandt idag en hos en jagt butik i hobro til 1000 kr , åbenbart
den gamle model da den ikke har Belyst sigte. men til den pris kan det jo
ikke gå helt galt.

MVH

Lars Bisgaard