Forsalg til Star Wars Ep III
Fra : Anders

Dato : 15-03-05 18:18

Hejsa

Så er den officielle dato for forsalget på Star Wars Ep. III, som har
premiere den 19. Maj, blevet offentliggjort.

Det bliver:

Den 2. Maj.

Det er endnu usikkert hvornår det vil blive vist første gang, men højst
sansynlig kl. 00.03, evt med marathon inden.

Hvor mange billetter der kan købe i forsalg pr. kø-person, er heller ikke
afgjort endnu.

Mvh

Anders :)

P.S. De første personer har allerde lagt sig i kø foran Imperial i dag :)

Fra : Kong Kent

Dato : 15-03-05 20:45

> P.S. De første personer har allerde lagt sig i kø foran Imperial i dag :)

Er det ikke ved at tage overhånd? Jeg mener: 1½ f*ckin' måned?!!!

Men de små kulte af kø-folk skal vel også bare have det sidste presset
ud af det. Nu er der ikke mere Star Wars eller Ringenes Herre, så EpIII
er jo deres sidste "fix"

Jeg kan huske hvor vild jeg var for at få billetter til den første
Ringenes Herre kl. 00.01, og det samme med den første Star Wars. Men ved
Kongen Vender Tilbage, og nu her ved EpIII er jeg fuldstændig kølig.
Tager den film når jeg kan få biffen nogenlunde for mig selv, og ikke
sammen med 100 skrigende teenagere, der har haft 1½ måned hvor de ikke
skulle på arbejde til at ligge foran biografen. *GG*

mvh

Kent.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-03-05 20:53

Kong Kent <notvalid@doh.com> writes:

> [...]
> og ikke sammen med 100 skrigende teenagere, der har haft 1½ måned hvor
> de ikke skulle på arbejde til at ligge foran biografen. *GG*

Jeg vil helst ind at se EpIII på premieredagen - men ikke nødvendigvis
til første forestilling.

Det har nu mest at gøre med, at jeg gik over gevind og syede mig et
jedi-kostume til EpII og det er jo sidste chance for at få det luftet
nu

(den brune overdragt har nu også fået lov til at spille munkekutte et
par gange, så spildt er det ikke.)

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Kong Kent

Dato : 15-03-05 21:00

> Jeg vil helst ind at se EpIII på premieredagen - men ikke nødvendigvis
> til første forestilling.

Bevares, det vil jeg da også gerne hvis jeg kunne få billetter dertil,
og det plejer da heller ikke være noget problem i Hjørring Biocenter.
Men jeg gider ikke længere gøre nogen indsats ud af det, ved enten af
sove foran en biograf (har jeg dog heller aldrig gjort *GG*) eller sidde
og våge over telefon/hjemmeside når forsalget starter. Er der billetter
når jeg får tid til at bestille, så fint. Er der ikke, så er det også
fint nok, og så får jeg til dagen efter...

> Det har nu mest at gøre med, at jeg gik over gevind og syede mig et
> jedi-kostume til EpII og det er jo sidste chance for at få det luftet
> nu

Hehe... jeg var malet i ansigtet som Darth Maul til EpI, og har nogle
ganske finurlige billede herfra. Fandt et par gode screen-shots på
nettet, og sad så ellers i 70 minutter mens kæresten malede mig i
hovedet med sort og rød farve fra Fætter BR. Så jeg har da også nørdet
den lidt

mvh

Kent.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-03-05 00:16

> [...]

> nettet, og sad så ellers i 70 minutter mens kæresten malede mig i
> hovedet med sort og rød farve fra Fætter BR. Så jeg har da også nørdet

I win.

http://www.juul.dk/peter/starwars/
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Jimmy

Dato : 16-03-05 01:07

> I win.
>
> http://www.juul.dk/peter/starwars/

Det var så et indblik i Peter B. Juul's ganske almindelig arbejdsdag.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-03-05 01:28

Peter B. Juul skrev:

> I win.
>
> http://www.juul.dk/peter/starwars/

Klage afsendt til Rådet pga. Kraft-misbrug til demontering af serverkort.

--
Mvh. Peter

Fra : Morten DH

Dato : 16-03-05 16:56

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> I win.
>
> http://www.juul.dk/peter/starwars/

Ha ha kan godt se vores Top Gun aften med hvide t-shirts, cowboybukser og
Rayban briller falder lidt til jorden - men må indrømme at den skal heller
ikke gentages, for de glade 80'er mindre blev hurtigt skiftet med lidt
homofobi for sjældent har jeg set en film med flere homoerotiske undertoner
end Top Gun... Sjovt nok var det slet ikke noget jeg lagde mærke til den
gang i de glade 80'ere

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-03-05 17:43

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> writes:

> Ha ha kan godt se vores Top Gun aften med hvide t-shirts, cowboybukser og
> Rayban briller falder lidt til jorden

Ellers er der dem her - med _mine_ venner.

http://www.geekculture.dk/showexcerpt.php3?excerptid=166;excerptnumber=33
http://www.geekculture.dk/showexcerpt.php3?excerptid=166;excerptnumber=34

Og pris dig lykkelig for, at jeg ikke kan finde billederne fra dengang
vi var inde at se Austin Powers 2. Jeg kan kun finde billederne fra
3'eren.

http://www.juul.dk/peter/pics/goldmember1.jpg
http://www.juul.dk/peter/pics/goldmember2.jpg

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 16-03-05 18:20

> [...]
>
> Og pris dig lykkelig for, at jeg ikke kan finde billederne fra dengang
> vi var inde at se Austin Powers 2. Jeg kan kun finde billederne fra

Respekt!

Mikkel

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-03-05 18:28

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> writes:

> Respekt!

for en gangs skyld blev jeg ikke voldsomt fornærmet, da nogle
mennesker lænede sig ud af en bil og skreg "Fat bastard!" efter mig.

--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 16-03-05 18:41

> for en gangs skyld blev jeg ikke voldsomt fornærmet, da nogle
> mennesker lænede sig ud af en bil og skreg "Fat bastard!" efter mig.

Sker det da ellers jævnligt? Det er da beskæmmende. Nogle gange kan jeg
virkeligt blive forundret over andre menneskers dybt irrationelle
intolerance. Godt vi også har Lars von Trier!*

Mikkel
*Så blev indlægget on topic
--
Mikkels Guatemala-sider:
http://lakjer.dk/mikkel/

Fra : Kim2000

Dato : 16-03-05 18:42

> http://www.juul.dk/peter/pics/goldmember1.jpg
> http://www.juul.dk/peter/pics/goldmember2.jpg

Jeg kan se nogle går mere op i film end andre

Jeg synes faktisk det var en rigtig møjelendig film, en typisk "vi har
lavet
to succesfilm, så lad os score kassen på en mere" film.

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-03-05 00:54

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> writes:

[Goldmember]
> Jeg synes faktisk det var en rigtig møjelendig film, en typisk "vi har
> lavet
> to succesfilm, så lad os score kassen på en mere" film.

Afgjort, men det vidste vi jo ikke, før vi havde set den.

Nej, faktisk synes jeg, at den har nogle af trilogiens bedste
enkelt-scener, men samlet set holder den ikke. Og Goldmember-skurken
er bare tåbelig og klam.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 17-03-05 06:47

Peter B. Juul wrote:

> http://www.juul.dk/peter/pics/goldmember1.jpg

Snyd! Du har jo en polo på!

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-03-05 12:20

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> writes:

> Snyd! Du har jo en polo på!

Hvaba? Jeg har skjorte på, har jeg.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-03-05 12:18

Morten DH wrote:
> [...]
> end Top Gun... Sjovt nok var det slet ikke noget jeg lagde mærke til den

Jeg faldt engang over et website med (nye) "anmeldelser" af
en masse Hollywood-film fra 1980'erne, og anmelderen var
meget optaget af alle mulige homoerotiske undertoner.

Desværre kan jeg ikke huske URLen...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : N/A

Dato : 22-03-05 11:41

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-03-05 11:41

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> writes:

> Og vores mistanke blev så vendt til vished. Peter bor på en topsikret
> anstalt.

Næh, jeg er ikke syg nok. Jeg bevæger mig rundt blandt jer andre og I
ved aldrig, hvornår jeg vil slå til.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Kim2000

Dato : 15-03-05 21:33

> sammen med 100 skrigende teenagere, der har haft 1½ måned hvor de ikke
> skulle på arbejde til at ligge foran biografen. *GG*

Min Nanna og jeg opdagede ved en tilfældighed at Ringenes Herre 3 har
premiere ved at der var et indslag i fjernsynet, der fortalt at "alt var
udsolgt" over hele landet. Vi tog telefonen, ringede til bio i ribe, hvor
der var masser af pladser. Sådan har det været ved både SW og The Matrix.
Når alt er udsolgt i hele landet, betyder det "alt er udsolgt i de største
biografer i KBH, Århus og Ålborg. Så tag en tur i provinsen, så er der
plads, også omkring premieretiden.

Fra : Jimmy

Dato : 15-03-05 21:52

> [...]
> Når alt er udsolgt i hele landet, betyder det "alt er udsolgt i de største
> biografer i KBH, Århus og Ålborg. Så tag en tur i provinsen, så er der

Men hvem gider lige se storfilm i Ribe Bio hvor de har stillet et 28" op
og kaldt det en biograf? :D

Jeg måtte ud med den :)

Fra : Kim2000

Dato : 15-03-05 21:59

"Jimmy" <nej@tak.til.spam> skrev i en meddelelse
Matrix.

> Men hvem gider lige se storfilm i Ribe Bio hvor de har stillet et 28" op
> og kaldt det en biograf? :D
>
> Jeg måtte ud med den :)

Ja, men det er nu forkert, faktisk er panorama i Ribe en fremragende bio,
der kan måle sig med de allerbedste, desværre er der kun een sal og en
ringe
udskiftning af film. Men jeg ved da godt hvad du mener, bare tag en tur
til
Tønder - pyha, en bio der er en forvokset hjemmebio.

Fra : cogco

Dato : 16-03-05 02:27

> Men de små kulte af kø-folk skal vel også bare have det sidste presset ud
> af det. Nu er der ikke mere Star Wars eller Ringenes Herre, så EpIII er jo
> deres sidste "fix"

Ja, hvad skal vi så ligge i kø til næste gang.
Er der nogen ,der er med på, at vi laver en lille lejr foran Imperial, og
venter på "Hobitten"...
Det er nu, hvis vi skal sikre os de første billetter.

Claus

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 16-03-05 14:44

"cogco" <cogco@aub.dk> wrote in message

> Ja, hvad skal vi så ligge i kø til næste gang.
> Er der nogen ,der er med på, at vi laver en lille lejr foran Imperial, og
> venter på "Hobitten"...
> Det er nu, hvis vi skal sikre os de første billetter.

Jeg læste apros pros på tekst-tv at PJ vil lave den om 3-4 år!!!!!!

Historien lød på at PJ er parat, men at rettighederne først forventes
færdigdiskuteret om 3-4år mellem MGM og New Lines advokater

Har du aldrig hørt om at splitte kagen, og smede mens jernet er varmt!

tsk tsk

Mvh. Martin

Fra : Tenzel Kim

Dato : 16-03-05 21:57

Kong Kent wrote:
> Er det ikke ved at tage overhånd? Jeg mener: 1½ f*ckin' måned?!!!

Lige i overkanten. Syntes det er meget sjovere når køen først starter
EFTER jeg har set filmene. Nu kan jeg først plage dem efter de allerede
har ligget der en lille måneds tid :)

Tenz.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-03-05 00:55

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> writes:

> Lige i overkanten. Syntes det er meget sjovere når køen først starter
> EFTER jeg har set filmene. Nu kan jeg først plage dem efter de
> allerede har ligget der en lille måneds tid :)

"ANAKIN BLIVER DARTH VADER! SIG DET VIDERE!"

Fra : Tenzel Kim

Dato : 17-03-05 07:29

Peter B. Juul wrote:
> "ANAKIN BLIVER DARTH VADER! SIG DET VIDERE!"

Mange tak Peter! Nu har du totalt ødelagt filmen for mig. Hvordan skal
jeg nogensinde komme mig

Tenz.

Fra : Kim2000

Dato : 17-03-05 13:59

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mange tak Peter! Nu har du totalt ødelagt filmen for mig. Hvordan skal
jeg
> nogensinde komme mig

Jamen, så skal jeg nok lade være med at sige Hitler dør i Der Untergang

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 17-03-05 18:41

Kim2000 wrote:
> Jamen, så skal jeg nok lade være med at sige Hitler dør i Der Untergang

Hvis det her bliver ved må jeg snart stoppe med at kigge forbi denne
newsgroup. Man kan jo snart ikke se nogen film uden at det hele er
blevet ødelagt på forhånd :)

Tenz.

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-03-05 09:06

Peter B. Juul wrote:

> "ANAKIN BLIVER DARTH VADER! SIG DET VIDERE!"

Spoileradvarsel for helvede!!!

/David :)

Fra : Jimmy

Dato : 15-03-05 21:07

> P.S. De første personer har allerde lagt sig i kø foran Imperial i dag :)

/me håber på snestorm :D

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-03-05 20:09

> /me håber på snestorm :D

NEJ! Ikke mere sne, så åbner golfbanerne jo aldrig!

Men at vente i 1½ måned foran en bio... Idioti imho ;)

Jonny.

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-03-05 21:01

Jonny Jensen wrote:

> NEJ! Ikke mere sne, så åbner golfbanerne jo aldrig!
>
> Men at vente i 1½ måned foran en bio... Idioti imho ;)

Det samme kunne man sige om golf.

/David

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 16-03-05 21:08

> Det samme kunne man sige om golf.

LOL!

"Now watch this drive"
(G.W. Bush)

Mikkel

Fra : Jonny Jensen

Dato : 17-03-05 19:11

> Det samme kunne man sige om golf.

Helt enig! (Jo, det er jeg faktisk) Men for satan da et vanedannende spil
det er ;)

Jonny.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 16-03-05 10:07

"Anders" <anmDONTSPAMMEPLEASE@mail.dk> wrote in message news:<423718e9$0$308$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Anders :)
>
> P.S. De første personer har allerde lagt sig i kø foran Imperial i dag :)

Hos Nordisk Film (palads, Imperial og sårn) der plejer de at sige maks
8 til de første forestillinge, grundet freak's.
Med hensyn til det folk skriver om teens der ikke har arbejde. Hmm i
har vist aldrig været forbi. De folk er sgu for længst paseret teenage
alderen * 2 .

Fra : Per

Dato : 17-03-05 11:06

> Anders :)
>
> P.S. De første personer har allerde lagt sig i kø foran Imperial i dag :)

Ja det skulle sgu ikke undre mig om nogen kunne finde på det :/ Man har godt
nok ikke noget liv hvis man gider at ligge i kø bare én eneste nat bare for
at kunne se en film før sine venner.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-03-05 12:09

"Per" <no@tak.dk> wrote:

>Ja det skulle sgu ikke undre mig om nogen kunne finde på det :/ Man har godt
>nok ikke noget liv hvis man gider at ligge i kø bare én eneste nat bare for
>at kunne se en film før sine venner.

En af dem, der lå i kø til Ringenes Herre, udtalte, at han egentlig ikke
var særligt interesset i Ringenes Herre, men mere stemningen ved en stor
premiere - og så havde de det rigtigt hyggeligt i køen. Så hvis man har
tiden, kan man vel lige så godt campere lidt i byen sammen med vennerne.

Peter