HJÆLP MIG
Fra : Jens E Koch

Dato : 15-03-05 10:31

jeg har en spil jeg mangler koder til DET ER TIL THE SIMS 2 DET
ER INSTALL KODE

--
Med Venlig Hilsen
Jens E koch

Lenk :
www.edbpriser.dk
webbyen.dk

Fra : Ivan [7100]

Dato : 15-03-05 10:42

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har en spil jeg mangler koder til DET ER TIL THE SIMS 2
DET
> ER INSTALL KODE

1. Din emnelinje bør afspejle dit problem/spørgsmål.
2. Spørgsmålet hører ikke hjemme her, men evt.kan du spørge i alt.dk.warez
3. DET HÆLPER IKKE AT RÅBE!!!!

Fra : Dopedog

Dato : 15-03-05 10:44

> jeg har en spil jeg mangler koder til DET ER TIL THE SIMS 2
> DET
> ER INSTALL KODE

Kig bag på manualen, eller hvor den nu står. Og lad vær med at voldtage din
CAPS-LOCK

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 17-03-05 18:52

"Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk> wrote in message

> Kig bag på manualen, eller hvor den nu står. Og lad vær med at voldtage
> din CAPS-LOCK

.... og hans mellemrumstast

/Rasmus

Fra : Peter T.

Dato : 15-03-05 10:42

Jens E Koch leverede følgende historie fra de varme lande:

> jeg har en spil jeg mangler koder til DET ER TIL THE SIMS 2
> DET ER INSTALL KODE

Koden kan du finde på bagsiden af din manual.

--
2 stk 19" monitor i moderigtig gul-beige farve sælges. De har en
liflig duft med et eksotisk skær af tobaksplantager på Cuba.

Fra : preben nielsen

Dato : 15-03-05 15:42

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har en spil jeg mangler koder til DET ER TIL THE
> SIMS 2 DET
> ER INSTALL KODE

Bare skriv 5'taller !

Hvis ikke det virker første gang, så prøv igen.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 15-03-05 18:50

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Bare skriv 5'taller !
>
> Hvis ikke det virker første gang, så prøv igen.

<nominering til årets post>

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : devilman

Dato : 15-03-05 20:38

snydekoder eller installere-kode.............!!
http://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=sims+2&submit=+search+
--------------------------------©-------------------------------------

Fra : Jimmy

Dato : 15-03-05 21:04

devilman wrote:
> snydekoder eller installere-kode.............!!
> http://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=sims+2&submit=+search+

Det her er ikke warez gruppen!

Fra : Mads

Dato : 15-03-05 11:57

On Tue, 15 Mar 2005 10:31:12 +0100, "Jens E Koch"
<jenskoch@webspeed.dk> wrote:

>jeg har en spil jeg mangler koder til DET ER TIL THE SIMS 2 DET
>ER INSTALL KODE

Pænt af dig at oplyse fulde navn. "Piratgruppen" er på vej
ud til dig med deres hær af advokater.

God fornøjelse

Fra : Klaus Petersen

Dato : 19-03-05 01:01

> Pænt af dig at oplyse fulde navn. "Piratgruppen" er på vej
> ud til dig med deres hær af advokater.

Og du er måske tilhænger af de spader? (anti piratgruppen altså)

Fra : Mads

Dato : 19-03-05 02:08

On Sat, 19 Mar 2005 01:01:29 +0100, "Klaus Petersen" <ng@hotmail.com>
wrote:

>Og du er måske tilhænger af de spader? (anti piratgruppen altså)

ROTFLMAO åh stop, det går ondt at grine så meget.