udlejning af lejligheder
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-03-05 09:56

Jeg ved ikke om dette er stedet hvor jeg skal spørge, men, hvis man har
nogle lejligheder kan kommunen så tvinge en til at leje ud til dem som
de har på deres liste? jeg tænker på at hvis man kunne undgå dem som
ødelægger de steder de bor, så hænger man jo på dem hvis de først er
kommet ind.

Jeg så ikke selv udsendelsen, men jeg mener at der var en på tv i går
eller sådan hvor boligen var totalt ødelagt, derfor skriver jeg dette
spørgsmål

Ole

Fra : Allan Soerensen

Dato : 15-03-05 11:10

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har på deres liste? jeg tænker på at hvis man kunne undgå dem som
> ødelægger de steder de bor, så hænger man jo på dem hvis de først er

Jeg tror gruppen dk.videnskab.jura er mere relevant

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-03-05 14:31

Allan Soerensen wrote:
> "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror gruppen dk.videnskab.jura er mere relevant

Takker

Ole