bali
Fra : simon leth jensen

Dato : 14-03-05 08:27

Hej med jer

Så er det min tur til at bringe Bali på banen igen.
Vi er 2 voksne, der gerne vil til Bali og vi er ikke backpackere, og ikke
strand tilhængere i flere dage.
Er der nogen som kan give os nogle af deres oplevelser, vi snorkler ikke.
Og hvor billigt er der derover, vi regner med at rejse med selskab hvilket
ved jeg ikke men er der nogen ideer?
Jeg vil gerne rundt på øen og se noget og evt. overnatten i de byer,hvis det
ikke er muligt at komme hjem samme dag.
Hvis man er væk i 10 dage hvor meget skal man ca. medbringe i lommepenge er
det dyrt at spise ude vi vil gerne prøve lokalt mad osv.
Hvilke tidspunkter på året skal man rejse?

Håber der er nogen der har lidt at oplyse mig om.
Hilsen Tina og Simon

Fra : Stig Nielsen

Dato : 15-03-05 17:58

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>

> Og hvor billigt er der derover, vi regner med at rejse med selskab hvilket
> ved jeg ikke men er der nogen ideer?

www.toptours.dk kører i øjeblikket en kampagne sammen med Singapore
Airlines, hvor man får fly og fire stjernet luksus i 7 nætter fra 6.000 kr.

Rejserne må ikke være i sommerferien.

Man kan rejse både her i foråret og i efteråret

Stig

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-03-05 13:55

"Stig Nielsen"

> [...]
>
> Rejserne må ikke være i sommerferien.
>
> Man kan rejse både her i foråret og i efteråret

Er du klar over hvor lang flyrejsen er - 7 nætter det blir en hård tur,
og jeg gætter på siden du flyver med Singapore at du får lidt tid i
Singapore og det er f...... ikke noget at råbe hurra for..-max-

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-03-05 13:48

"simon leth jensen"
> [...]
> Hvilke tidspunkter på året skal man rejse?
>
> Håber der er nogen der har lidt at oplyse mig om.

Bali - Der er sku langt og det er desværre ikke hvad det var engang.
Men lejer i en bil med chauffør for et par hundrede om dagen, kan i
da komme rundt og væk fra de værste områder. Maden er generelt
billigere end her hjemme, der er internationalt køkkener og så kan det
blive dyrere, hoteller i alle katagorier, 2-300kr skulle giver jer fornuftige
værelser. CCTravel plejer at lave pakketure til Bali, deres koncept er
lidt mere individuelt end de fleste andre selskabers.
Hvis i hverken er til dykning eller snorkelling så er der jo kun templer,
risteresser og australske pubber tilbage. Hmm et par andre forslag:
Sri Lanka, Vietnam, Indien, Malaysia, men der er jo svært at give råd
når i ikke ligsom siger hvad det er i vuderer højt - "se noget" er lidt lidt.
Årstiden lader heller ikke til at være noget problem .. Lidt mere info
fra jeres side og jeg er sikker på folk her vil være mere end glade for
at komme med gode råd. -max-

Fra : simon leth jensen

Dato : 15-03-05 16:07

Hej igen

Jo altså vi vil gerne se de ris terasser og templer og se hvordan de lokale
lever. Deres vulkan osv. Vandre ture bare nyde vejret og hinanden.
Hvorfor jeg har valgt bali ja jeg vil bare gerne om på den anden side. Sige
man har været der jeg ved det lyder skørt, men det er sandheden.
Vi regner med en 10 dags ferie er det ikke fint nok?
Vi vil have en base også rejse ud derfra og evt. overnatte på andre hoteller
hvis der er langt fra basen.
Jeg havde drømt om at vi kunne komme derned i oktober min 30 års fødselsdag,
men der er vist ved at være regntid derned så det bliver nok sen sommer
eller forår.
Håber det er nok info.
hilsen Tina

Fra : Tine Jakobsen

Dato : 21-03-05 22:00

Jeg havde drømt om at vi kunne komme derned i oktober min 30 års fødselsdag,
men der er vist ved at være regntid derned så det bliver nok sen sommer
eller forår.

Du kan godt tage derned i Oktober, men vær forberedt på at det er fugtigt.

Som de andre siger er 10 dage lige i underkanten Det tager 12 timer til
Singapore og derfra 2 timer mere plus vente tid og tro mig efter sådan en
tur er man mør.

Vi har to gange brugt Stjernegård til Bali. godt og billigt med gode
hoteller ud over det har de en agent dernede som kan hjælpe jer med at
arrangere bil- og gør det med chauffør

Det er det perfekte sted at være og nyde livet og hinanden og hvis er lidt
frisk er der mange oplevelser som er nemme og nå

Venlig hilsen
Ole Nienstædt