Tur til Toscana
Fra : Jens

Dato : 14-03-05 19:50

Hej.

Kan i hjælpe med nogle gode råd, jeg har lovet familie og venner at drage
ned til Toscana på søndag og skal være der en uge, i den uge skal jeg finde
nogle interessante og smukke steder, da jeg aldrig har været i Toscana, vil
jeg høre om i kan give mig nogle tip om hvor jeg skal søge.

VH Jens

Fra : Aksel

Dato : 16-03-05 12:24

"Jens" <mejdahl@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde nogle interessante og smukke steder, da jeg aldrig har været i
> Toscana, vil jeg høre om i kan give mig nogle tip om hvor jeg skal søge.

http://www.go2italy.dk/region/toscana/toscana.htm

Hilsen Aksel

Fra : acilia

Dato : 16-03-05 15:20

Hej Jens
www.italy.dk og
www.initalia.dk (dette er virkelig et godt sted da du kan klikke paa
region (ude til hoejre) og der er beskrivelser af allemulige smaabyer
osv)
God tur

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens

Dato : 16-03-05 22:51

Hej.
Tak for hjælpe, så kan jeg godt køre lørdag morgen, det bliver jo fint vejr
der nede.
VH Jens