snedkerværksted
Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 18:35

Ved ik om det er den rigtige gruppe. kan ikke finde noget bedre bud.

Snedkerværksted incl. maskiner i nordsj. udlejes billligt evt. på
delebasic.

svar pr mail.
--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 14-03-05 18:38

"Per" == Per H writes:

> Ved ik om det er den rigtige gruppe. kan ikke finde noget bedre bud.
> Snedkerværksted incl. maskiner i nordsj. udlejes billligt evt. på
> delebasic.

Jeg byder en <http://wiki.wegge.dk/Skumbanan> - læs siden for at
finde ud af hvorfor. I dit tilfælde vil dk.marked.kommerciel nok være
et bedre valg, hvis du ikke kan nøjes med en skumbanan.

> svar pr mail.

Du skriver i en nyhedsgruppe, og jeg svarer i den.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Knud Rasmussen

Dato : 14-03-05 23:46

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg byder en <http://wiki.wegge.dk/Skumbanan> - læs siden for at
> finde ud af hvorfor. I dit tilfælde vil dk.marked.kommerciel nok være
> et bedre valg, hvis du ikke kan nøjes med en skumbanan.

Hvad det for en banan hun holder på:
http://www.bt.dk/royalt/artikel:aiid=348030:fid=100021701:img=0/