Dansk stavekontrol i Office 2003 - UK
Fra : J H

Dato : 14-03-05 16:23

Jeg har brug for dansk stavekontrol/ordbog i en engelsk udgave af MS
Office 2003.

Har prøvet at ændre sprog indstillinger, men det ændrer ikke på
ordbogen/stavekontrollen.

Jeg er ikke i besiddelse af en DK office version, da alle maskiner i
firmaet er med UK versioner.

Kan en DK ordbog downloades? Syntes ikke jeg har kunnet finde noget på
microsoft.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 15-03-05 00:23

"J H" <..@..> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmaet er med UK versioner.
>
> Kan en DK ordbog downloades? Syntes ikke jeg har kunnet finde noget på

Den danske stavekontrol er betalbar. Den kommer med sammen med en række
andre sprog, hvis du anskaffer MS Proofing Tools.

Jan

Fra : J H

Dato : 15-03-05 06:50

Jan Kronsell wrote:
> Den danske stavekontrol er betalbar. Den kommer med sammen med en række
> andre sprog, hvis du anskaffer MS Proofing Tools.

Tak. Det bestiller jeg med det samme.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 15-03-05 09:32

"J H" <..@..> skrev i en meddelelse

> Tak. Det bestiller jeg med det samme.

Velbekomme! Husk at bestille til den rigtige version

Jan

Fra : J H

Dato : 17-03-05 22:19

Jan Kronsell wrote:

> Den danske stavekontrol er betalbar. Den kommer med sammen med en række
> andre sprog, hvis du anskaffer MS Proofing Tools.

Har lige erfaret at der er en DK MS Office installation på min hjemme
computer, godt nok en anden (ældre? - tror den hedder XP) version.

Kan man derfra udtage DK stavekontrol og bruge i MS Office 2003, og MÅ man.

Fra : Janner

Dato : 18-03-05 11:12

> Kan man derfra udtage DK stavekontrol og bruge i MS Office 2003, og MÅ
> man.

MAn kan ved blot kopiere filerne fra proofing mappen fra den gamle over i
den nye ... men om man må er nok mere tvivlsomt

/JAn

Fra : Jerrik

Dato : 19-03-05 06:49

selfølgelig kan den det!
Prøv her: http://www.zjzmpop.co.yu/
go' fornøjelse

http://www.kandu.dk/

Fra : NikonPro.dk

Dato : 19-03-05 07:09

"Jerrik" <Jerrik.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> selfølgelig kan den det!
> Prøv her: http://www.zjzmpop.co.yu/
> go' fornøjelse
>
> --

Pas på der er virus "trojan" på den side der linkes til, som blev stoppet af
Symantec Antivirus Corporate på vore maskiner

--

med venlig hilsen
Bjarne