mangler oplysninger i filmene" mig og char~
Fra : morten c j

Dato : 14-03-05 13:46

Jeg har en knalleret som jeg ikke ved hvad den hedder men ved at den er
med i den film nogen der kan hjælpe?
Vh morten
--
Morten Clemmensen (PostNr: 6660)
Ved direkte e-mail, skift geden ud med .dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-03-05 19:30

> Jeg har en knalleret som jeg ikke ved hvad den hedder men ved at den er
> med i den film nogen der kan hjælpe?

Er det ikke en Yamaha 4-gear?
Kan osse huske der var en de kaldte Puch Flagskib (don't ask - jeg er ikke
ekspert, og det lyder godt nok åndssvagt)
Tror det var noget i den stil i hvert fald... først tænkte jeg på den
klassiske Fantic Chopper, men den er fra Familien Gyldenkål og ikke Mig og
Charly.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : morten c j

Dato : 25-03-05 12:25

sniper_Nolight wrote:

> Er det ikke en Yamaha 4-gear?

Nej desvære så nemt er det ikke, jeg ved den hedder Gilera men det er
også alt og kunne derfot godt tænke mig at se filmen for at se hvordan
den har set ud en gang

Kan osse huske der var en de kaldte Puch Flagskib (don't ask - jeg er ikke
> ekspert, og det lyder godt nok åndssvagt)
Der er rigtig nok en knallert der hedder puch flagskib så den er god nok.

> Tror det var noget i den stil i hvert fald... først tænkte jeg på den
> klassiske Fantic Chopper, men den er fra Familien Gyldenkål og ikke Mig og
> Charly.

MvH Morten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-03-05 03:05

> Nej desvære så nemt er det ikke, jeg ved den hedder Gilera men det er også
> alt og kunne derfot godt tænke mig at se filmen for at se hvordan den har
> set ud en gang

Gilera siger mig godt nok et eller andet, men desværre ikke noget jeg kan
komme i tanke om... held og lykke med din søgen

Filmen har fået mange stemmer hos DanskeDVD så vi må krydse fingre for en
snarlig udgivelse fra SandrewMetronome så du kan få den set

Steffen og Charly er ude pga af andre rettigheder, men desværre ikke den
første (og bedste).