SAW (SPOILER)
Fra : Lasse

Dato : 14-03-05 13:03

Spoiler nedenfor!
----

Jeg har tænkt lidt over slutningen. Jeg synes, at der er et hul, der
hvor Adam lukkes inde af morderen. Det virker usandsynligt, at han ikke
skulle blive fundet af politiet, da der har været en mobiltelefon i
området, som lægens kone er i besiddelse af. Det må kunne spores, hvor
mobilen er blevet brugt. Dernæst ligger der så mange lig, at han efter
tiden vil blive fundet. Han har desuden også en pistol, som han kunne
forsøge, at skyde lænken over med.

Alt i alt peger det vel på, at han overlever? Det virker en smule som et
plothole. I hvert fald havde filmen efter min mening stået stærkere,
hvis han var blevet indelukket uden mulighed for at slippe væk.

mvh

Lasse

Fra : Christian

Dato : 14-03-05 13:28

On 14 Mar 2005 12:03:20 GMT, Lasse <faraos_cigar@_hotmail.com> wrote:

<Spoiler continues>

>Alt i alt peger det vel på, at han overlever?

"You didnt appreciate to be alive before. Well, now you will!" tyder
da også på at han overlever.

> Det virker en smule som et plothole.

Hvorfor? Pga det afsluttende "Game Over"?

> I hvert fald havde filmen efter min mening stået stærkere,
>hvis han var blevet indelukket uden mulighed for at slippe væk.

hvorfor?

Fra : Peter Heide

Dato : 14-03-05 14:38

"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> On 14 Mar 2005 12:03:20 GMT, Lasse <faraos_cigar@_hotmail.com> wrote:
>
> <Spoiler continues>

> "You didnt appreciate to be alive before. Well, now you will!" tyder
> da også på at han overlever.

Jeg tror nok det er ironisk ment. Det samme som, hvis man
får en dødlig sygedom ,vil man tænke tilbage til tiden før
og ikke kunne forstå man til tider har været træt af livet.

Så det er ikke ment at han skal overleve i serie-morderen
tanker.

MEN at der kommer en SAW 2 er 100% sikkert !

Fra : Christian

Dato : 14-03-05 14:49

On Mon, 14 Mar 2005 14:37:53 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"Christian" <christian@fabel.dk.nospam> skrev i en meddelelse

>MEN at der kommer en SAW 2 er 100% sikkert !

Jeps. Vi ved jo heller ikke om Lawrence overlever (eller David for
den sags skyld). Gad vide om ikke mindst en af dem kommer med i en
2'er.

Iøvrigt fint spillet af Cary Elwes - han har vist taget lidt på siden
han spillede Robin Hood.

/Christian