Sammenbruds-sindsyge er selv ude om det"Mi~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-05 08:57

Vi mobber og tvinger venner til at undgå sandhed, og når ting fortrænges ,
kan ske vulkanudbrud i form af SAMMENBRUD, så folk der havde normal facade
pludselig bliver dybt skitzofrent psykotiske uligevægtige, upålidelige,
farlige og frastødende incl ulogiske.

Selvfølgelig skabes vi af venner og samfund, så de har stor skyld - men man
har stort ansvar selv for at man flygtede fra virkeligheden.

Den ny danske film Min Fars Sind, hvor en flæbende kvindelig instruktør
mener at vise respekt for sin fars sindsygdom, er propaganda for psykiatri.

Medlidenhed der flygter fra sandhedssøgning, er en måde at vise foragt for
patienter, pårørende, samfund.

"Du har mig alt for grusomme øjne, og kigger lystent efter lidende. Måske
din vellyst har forklædt sig som medlidenhed?Nietzsche

"Barmhjertighed udfolder sig kun i overskuelige grupper. Gandhi

Den regering, der er stor nok til at give dig alt, hvad du ønsker,
er stor nok til, at tage det hele fra dig Barry M.
Goldwater - hvis fyndord er gjort til motto for denny danske liberalistiske
tænketank CEPOS

Ved de fleste velgerninger, der udvises mod ulykkelige,
ligger der noget oprørende i den intellektuelle letfærdighed, hvormed den
medlidende spiller skæbne; han ved intet om hele den indre følgerække, som
hedder ulykke for mig og for dig. Nietzsche