Driver opdatering crasher pc - hjælp??!
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 14-03-05 08:30

Jeg har først opdateret mit Gfx 5600XT med den nyeste driver inde fra
Nvidia´s hjemmeside.. men når jeg så gik ind i et spil fx. Counter Strike,
så gik den helt ned i hastighed, som om den ingen "muskler" havde til at
trække grafik & bliver herefter nødt til alt+ctrl+del for at komme ud i
windows igen og derfra lukke spillet ned.. Så prøvede jeg at købe et nyt
kort, 5700LE og installerede den medfølgende driver, men der er samme
problem.. det virker kun når jeg henter en tudse gammel driver "52.16".. har
prøvet at opdatere windows med sp1 & sp2 og alle andre opdateringer jeg
kunne, men intet har hjulpet.. mit bundkort er et msi-6398 intel845 chipset.

En her der ved hvad det kan være?

/Mvh.
Daniel Nielsen

Fra : Homer

Dato : 22-03-05 15:19

Og du har installeret Intel's INF chipset drivere ?

Homer

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 23-03-05 00:54

Homer wrote:
> Og du har installeret Intel's INF chipset drivere ?

Har jeg også prøvet, men uden held..

/DN