zalman vf700-cu på et Club 3D Radeon x700 ~
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 13-03-05 21:20

jeg har købt ovenstående blæser http://masl.dk/b0a19c3b og vil montere den
på mit grafikkort (radeon x700 pro) http://masl.dk/5f749f34 men nu er jeg
kommet helt i tvivl; kan blæseren overhovedet monteres på mit kort?? der er
ikke nogen huller i mit kort så vidt jeg lige kan se... men har ikke haft
afmonteret den originale blæser endnu...

der står dog på midt-data's hjemmeside (første link) at den passer...

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Fra : Homer

Dato : 16-03-05 13:55

http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=149&code=013
Hvis du kigger lidt nede så kan du se at den burde passe til dit kort.
Jeg har lige installeret sådan et på mit nyt GeForce 6800GT uden probemer og
ret nemt.

MVH
Homer

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 16-03-05 15:58

Homer skrev:
> Hvis du kigger lidt nede så kan du se at den burde passe til dit kort.
den passede... bare beslagene på den originale blæser der var så små at jeg
ikke kunne finde dem... så jeg troede ikke der var huller i mit kort...

> Jeg har lige installeret sådan et på mit nyt GeForce 6800GT uden probemer
> og ret nemt.
ja det bliver ikke meget lettere... tog vel 5-10 min (uden afmonterring og
monterring af kortet i maskinen)

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com