Casa Danese ?
Fra : Finn C

Dato : 13-03-05 19:30

Hejsa
Jeg har hørt utroligt meget godt om et hotel ved Gardasøen i Italien. Det
hedder Casa Danese og er en hotelpension. (www.casa-danese.com). Er der
nogen af Jer der har prøvet det ?

Mvh
Finn C

Fra : Knud Rasmussen

Dato : 13-03-05 21:29

"Finn C" <finn@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg har hørt utroligt meget godt om et hotel ved Gardasøen i Italien. Det
> hedder Casa Danese og er en hotelpension. (www.casa-danese.com). Er der
> nogen af Jer der har prøvet det ?

Det bruges hovedsageligt af medarbejdere fra ISS rengøring og fra flere
andre store danske virksomheder,
så kvaliteten er OK !

vh KR

Fra : Lisbeth Hansen

Dato : 14-03-05 00:27

Vi var på Casa Danese for et par år siden og det var utroligt dejligt.
Stedet er billigt i forhold til de andre steder i området. Maden er
fantastisk - vi havde ungerne med og de var vilde med maden. Det er jo en
hotelpension, så man kan spise på hotellet og de laver selv maden af de
lokale råvarer. Hotellet ligger lige ud til Gardasøen og vi sad hver aften
og nød udsigten og drak af de lokale druer. Min mand var særligt glad fordi
han kunne nyde freden på stedet. Der er ikke så kommercielt som
Gardasøområdet er mange steder. Og når man har børn med er det jo dejligt at
de kan tale dansk. På den der hjemmeside er der et billede
http://www.casa-danese.com/Galleri/photos/photo_1.html hvor man kan se
udsigten fra hotellet - det var så dejligt.

venlig hilsen
Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 11:10

Hej Finn

Jeg har været der fire gange og har haft nogle virkelige gode ferier dér.

Hotellet er godt, fredeligt og maden er god. der er en lille smal trappe ned
til søen, hvor der er privat badebro. Byen ligger en lille gåtur derfra og
er mægtig hyggelig.

Prøv også at gå op til den lille landsby Albinoni, hvorfra der er en meget
flot udsigt.

hilsen Erik

Jeg bliver helt grøn af misundelse - ville helt vildt gerne derned igen
(arbejder desværre ikke i ISS)