CS:Source server opsætning
Fra : Jon

Dato : 13-03-05 17:04

Hej NG!
Jeg skal starte min egen server i css.
Det skal være så'n at der er ranking, stats og sådan noget lir.
Men hvor finder jeg et plugin eller tool der kan give mig det jeg søger?
Det skal være forholdsvis enkelt at gå til, og ikke med for mange parametre
man skal huske.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 15-03-05 13:48

Jon wrote:
> [...]
> Det skal være forholdsvis enkelt at gå til, og ikke med for mange parametre

Hejsa

Prøv at kig forbi sourcemods forum, der er garanteret noget du kan bruge
der. De mest kendte er beetelefarts og mani's admin plugin som har
integreret top5, top10, rank, statsme, damage. Beetlefart har dog kun
top5 og rank af dem jeg skrev, hvor mani har dem alle.

Sourcemod forumet kan findes her:
http://www.sourcemod.net/forums/viewforum.php?f=15&sid=b843e2389e36a38083fcc36672585f34

Der er installations vejledning til dem begge, som jeg syntes er ret
simpelt, mere simpelt end feks amx til cs 1.6

Kan nævne jeg selv køre med beetlefarts admintool på de 2 CSS server
clanen har, har dog også kørt med mani's.

Hygge

AngelFire *KUK*