excel og piletaster
Fra : Ralph

Dato : 13-03-05 16:46

Normalt kan jeg navigere rundt i excel (Office2000) med piletaster, så et
tryk på venstre piletast flytter et felt til venstre, pil ned flytter et
felt ned osv.osv.
Men NU - rykker hele regnearket til venstre/ned når jeg trykker på piletast,
og det samme felt bliver stadig markeret, kan kun flyttes med tab, enter
eller museklik.
Hvor ændres det - det HAR virket (engelsk Excel)?

--
venligst
Ralph

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 13-03-05 17:33

Hej Ralph.

Bemærk, at nederst th. står der SCRL.
Gad vide hvad det betyder?
Sådan går det, når man taster på Scroll Lock.

Jørgen Bondesen

Followup to newsgroup only please.
Jeg ønsker, at vi kommunikerer via nyhedsgruppen, tak.

It has removed 263 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Ralph

Dato : 13-03-05 18:04

"Jørgen Bondesen" <bondesen@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ralph.
>
> Bemærk, at nederst th. står der SCRL.
> Gad vide hvad det betyder?
> Sådan går det, når man taster på Scroll Lock.

Ja sådan går det, jeg er selv hotline-mand, og har MANGE gange moret mig
lidt over folks brug af CapsLock, især når de påstår det er programmets
skyld, det er ihvert tilfælde ikke DEM der har trykket på den tast. Så
plejer jeg at sige at så har de fået nisser - det har jeg åbentbart også.

--
venligst
Ralph

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 13-03-05 23:22

Hej Ralph.

Mellem os to, så har jeg selv prøvet det med Scroll Loct.

It has removed 274 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!