det billigste grafikkort med tv-out?
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 12-03-05 23:03

Hvilket grafikkort med tv-out er det billigste i verden?

ras

Rasmus Carlsen
www.carlsenskontor.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-03-05 00:50

www.edbpriser.dk

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 13-03-05 10:31

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote in message

> www.edbpriser.dk

Det er jo kun de billigste i Danmark, han vil vide det billigste kort i
verden!

Fra : Thomas Hansen

Dato : 13-03-05 11:22

On Sat, 12 Mar 2005 23:03:17 +0100, Rasmus Carlsen
<rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvilket grafikkort med tv-out er det billigste i verden?
>
> ras

Hej
Et ældre brugt kort er nok det bedste bud.
Jeg har lige købt et TNT kort med tv out til 50.- det virker fint.

/Thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 13-03-05 12:26

> Hvilket grafikkort med tv-out er det billigste i verden?

Jeg har nogen du må få gratis for afhentning! - Det må da nærmest være noget
af det billigste, medmindre nogen vil GIVE dig penge for at tage ét!

Brian

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 14-03-05 21:08

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har nogen du må få gratis for afhentning! - Det må da nærmest være
> noget
> af det billigste, medmindre nogen vil GIVE dig penge for at tage ét!

- hehe det lyder godt! Hvad har du og hvor i verden befinder det sig?

ras

Fra : Brian Lund

Dato : 15-03-05 07:45

> - hehe det lyder godt! Hvad har du og hvor i verden befinder det sig?

Jeg tror jeg har nogen matrox et-eller andet 1xAGP kort, måske også noget
PCI halløj, og jeg bor i 6560, men nu må du vist hellere sende en mail,
eller spørge i en markedsgruppe, der er sikkert andre end mig der har noget
skrammel at give væk af, eller sælge billigt ;)

Brian