Bus Tog Tundelbane i Berlin
Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-03-05 20:45

Nogen der ved hvor man kan finde prisen/købssteder for dags / flerdages kort
til Berlins lokaltransport?

Ivar Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-03-05 20:49

Ivar Madsen wrote:

> Nogen der ved hvor man kan finde prisen/købssteder for dags / flerdages
> kort til Berlins lokaltransport?

Hvis der er nogen der ved hvor man kan leje en billig bil, gerne minibus, så
kan det også være en mulighed.

Ivar Madsen

Fra : J W Nielsen

Dato : 12-03-05 21:00

> Nogen der ved hvor man kan finde prisen/købssteder for dags /
> flerdages kort til Berlins lokaltransport?

Mon ikke her: http://www.bvg.de/

Mvh Jørgen

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-03-05 08:46

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor man kan finde prisen/købssteder for dags / flerdages
kort
> til Berlins lokaltransport?

Her:
http://www.berlin-tourist-information.de/deutsch/berlin-infos/d_bi_stadtinfos_nahverkehr.php

Rul lidt ned og klik på det røde "Welcome Card".

mvh
Preben

Fra : PL

Dato : 13-03-05 13:45

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message

> [...]
> http://www.berlin-tourist-information.de/deutsch/berlin-infos/d_bi_stadtinfos_nahverkehr.php
>
> Rul lidt ned og klik på det røde "Welcome Card".
Man kan selvfølgelig investere i et welcomeCard der også¨giver rabat på
forskellige museer og lignende, men køber man et ganske almindeligt heldags
2-zonekort (dækker ca en radius af 15 km fra centrum) koster dette godt 5
euro. De kan købes på alle S- og U-bahnstationer.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 13-03-05 13:48

Ivar Madsen skrev:

> Nogen der ved hvor man kan finde prisen/købssteder for dags /
> flerdages kort til Berlins lokaltransport?

www.bvg.de

Vh Mark

Fra : Poul Kjærgaard

Dato : 13-03-05 22:16

Hej Ivar

Prøv denne adresse, den brugt jeg til at at planlægge en uge i
Berlin, med tog bus u-bane og sporvogne.
http://www.bvg.de/

God fornøjelse

Poul