School Tycoon forhandler
Fra : GT

Dato : 12-03-05 14:34

Nogen der ved hvor jeg kan købe ovennævnte spil?
Har prøvet på nettet mange gange , men uden held.
Al hjælp modtages med TAK..

Anders

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 12-03-05 19:02

> Nogen der ved hvor jeg kan købe ovennævnte spil?
> Har prøvet på nettet mange gange , men uden held.
> Al hjælp modtages med TAK..

Hej Anders

Den kan købes og downloades på nettet. Du kan endda downloade en demo først,
og bagefter købe et kode/serie nummer så du kan forvandle demoen til et
rigtigt spil hvis du er interesseret.

Link til School Tycoon
www.trygames.com/game/aff=trygames/vid=06838fadb6de306f3142df6b83b0a53c

Jeg har tidligere købt Cruise Ship Tycoon på samme sted, og fik koden
minutter efter jeg havde betalt med VISA kort, så no problems der.

Mvh

Emil

Fra : GT

Dato : 13-03-05 03:26

> [...]
>
> Jeg har tidligere købt Cruise Ship Tycoon på samme sted, og fik koden
> minutter efter jeg havde betalt med VISA kort, så no problems der.

Hej Emil og andre der kigger med...
Har ikke plastickort :((
Kan i se en dansk forhandler der vil sælge pr. efterkrav?

Anders

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-03-05 18:24

> Hej Emil og andre der kigger med...
> Har ikke plastickort :((
> Kan i se en dansk forhandler der vil sælge pr. efterkrav?

Okay, kan se på www.spilpriser.dk at www.boxgame.net har haft den. Måske kan
du sende dem et e-mail og høre om de stadig har School Tycoon i butikken, og
samtidig forklare din situation mht plastikkort. Ifølge butikkens hjemmeside
kan spil afhentes i Ballerup, så muligheden for at betale kontant er vel
også til stede, men nu skriver du ikke noget om hvor du kommer fra.

Held & Lykke med at skaffe spillet!

Mvh

Emil