Hvad kan jeg tillade mig at tage?
Fra : Monty

Dato : 12-03-05 14:05

Jeg har en ældre Suzuki Katana fra 98 som har tjent mig godt. Den har nu
kørt 25000 km og stempelet har sat sig og krumtappen skal skiftes. Jeg
regner med omkring 1000-1500 før den kører igen.

En af mine venner vil gerne købe den men hvad kan man tillade sig at tage
for sådan en?

Monty

Fra : Monty

Dato : 12-03-05 14:31

Beklager

Jeg fandt den rigtige gruppe

Monty

Fra : Handest

Dato : 12-03-05 18:26

En tusse vil være på plads. Du skriver det er til en ven -hvis i skal være
venner bagefter - når han finder ud af at det ikke var nok at skifte
stemplet og krumptapen, men også skal hvae en ny cylender og topstykke.

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 15-03-05 16:02

"Handest" <handest@12move.dk> skrev i en meddelelse
> En tusse vil være på plads. Du skriver det er til en ven -hvis i skal være
> venner bagefter - når han finder ud af at det ikke var nok at skifte
> stemplet og krumptapen, men også skal hvae en ny cylender og topstykke.

og hvis han finder ud af hvad en original cyll, stempel og top top koster,
så er det lige før du skal give han + 500,-
70 cc cyll, stempel, top og ny vario er billigere end original stumper, been
there, done that
--
Hilsen Gilbert