Græsk Ø i august
Fra : Marberg

Dato : 12-03-05 11:57

Vi 2 stk. voksne, rejser gerne til en af de Græske øer i aug.sep. Vi har
de sidste par gange været uheldige og boet på hoteller hvor støjen har
været ulidelig, enten fra gaden eller fra andre hoteller eller
restaurenter i nærheden. Græsk musik er dejlig, men ikke 18 timer i døgnet.
Vi leder sådan set efter et sted hvor der ikke er så meget
trafikstøj,men alligevel tæt på vandet.
Har nogen erfaringer med det?

MVH
Mogens

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 12-03-05 12:46

On Sat, 12 Mar 2005 11:57:18 +0100, Marberg wrote:

> Vi leder sådan set efter et sted hvor der ikke er så meget
> trafikstøj,men alligevel tæt på vandet.
> Har nogen erfaringer med det?

Jeg vil tro det finnes utallige steder å velge mellom! Jeg skulle til å
foreslå Chios, men jeg kan ikke se at noen danske charterselskaper flyr dit
i år!

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 13-03-05 11:57

On Sat, 12 Mar 2005 12:46:12 +0100, Marianne Kristiansen wrote:

> Jeg skulle til å
> foreslå Chios, men jeg kan ikke se at noen danske charterselskaper flyr dit
> i år!

Jeg spurte på Chios og fikk følgende svar: Hansen Rejser på
http://www.hansenrejser.dk har Chios på menyen i år. Theoxenia på Agia
Fotia har vi bodd på, og dersom man ønsker en fredelig ferie, kan man ikke
få det bedre enn der! Hotellet ligger nesten innerst i en blindvei med
minimal kjøring til eiendommene. Agia Fotia er et lite sentrum med noen få
tavernaer, minimarkeder og hoteller og er et populært utfartssted for
grekerne med sin rene, hvite stenstrand og klare badevann.

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : Kenneth

Dato : 12-03-05 16:25

> [...]
døgnet.
> Vi leder sådan set efter et sted hvor der ikke er så meget

Jeg kan anbefale Samos i byen Phytagorion. Det er en hyggelig by. Vi boede
på Hotel Panorama, som godt nok ligger ved en meget larmende vej, men vores
altan var omme på den anden siden af huset, så vi kunne slet ikke høre
trafikken overhovedet. Øen er den frodigste af de græske øer. Der er
billeder her: http://www.ziax.dk/_travel/samos2004overview.php?id=ref

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Svend Erik Svennings~

Dato : 13-03-05 11:02

"Marberg" <marberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> døgnet.
> Vi leder sådan set efter et sted hvor der ikke er så meget trafikstøj,men

Jeg vil varmt anbefale at rejse til Skiatos - en lille ø med fine strande.
Har rejst med Skibby Rejser og boet på Olive Grove, et lille hotel i en
olievnlund med fred og ro og tæt på fin, fin strand. Gå-afstand til centrum
af byen og havnen, hvor der er rigtig gang i den om aftenen.
Mvh
Svend Erik

Fra : Marberg

Dato : 14-03-05 08:20

Svend Erik Svenningsen wrote:

> [...]
> olievnlund med fred og ro og tæt på fin, fin strand. Gå-afstand til centrum
> af byen og havnen, hvor der er rigtig gang i den om aftenen.

Tak for svaret, vi vil helt afgjort se nærmere på dette sted.

Mogens

Fra : bj

Dato : 14-03-05 09:28

prøv PAROS.... den er dejlig og fredelig

bj

Fra : Erik Larsen

Dato : 20-03-05 08:23

--